mikä mua vaivaa??

epäilisin olevani raskaana ellen tietäis varmaks etten ole :xmas:

mä nimittäin leivon ja teen ruokaa koko ajan. toissapäivänä oli perunoita,kalapuikkoja,munakastiketta ja illalla lämpimiä voileipiä ja eilen tein nakkipiiloja ja tortilloita,tänään kana-pekonikastiketta ja lettuja ja äsken pyöräytin patonkitaikinan :eek: mitä tää hei on?? apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :xmas:

Vieras
Kalapuikkoja? Vautsi! Siis eikös lapsiperheissä syödä kaksi kertaa päivässä, joten taidettaisiin olla kaikki raskaana, jos sen perusteella...Vai oliko jotain, mitä en ymmärtänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kalapuikkoja? Vautsi! Siis eikös lapsiperheissä syödä kaksi kertaa päivässä, joten taidettaisiin olla kaikki raskaana, jos sen perusteella...Vai oliko jotain, mitä en ymmärtänyt?
siis tein vaikka oli edellispäivän ruokaakin viel jäljellä :eek:
miks oot noin tyly? :)

hihhih
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
täytyyki mennä mittaan kuume,tää ei nimittäin ole yhtään mun tapaista :D josko tää menis pian ohi ettei perhe vallan tottuis :LOL:
ihan selvästi yrität pitää miehes ruoalla kotona ja tyytyväisenä..huoh. Levitä haaras niin on mieskin tyytyväinen.

no kyllä mäkin vähän ihmettelin että mikä tossa on se "wau"-juttu :whistle: meilläkin syödään lämminruoka salaatteineen 2krt/pvä ja eilen tein pullaa jne eikä mussa ole mitään vikaa,paitsi eilen järkyttävä päänsärky =)

mut jatka samaan malliin,eihän toi ainakaan huono vika oo :p ruuanlaitto ja leipominen on kivaa,mutta se jälkien siivoominen ei :kieh: :D

Yhteistyössä