Mikä miehiä viehättää posliinissa ?

  • Viestiketjun aloittaja iili
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mä ihmetelly samaa. tuntuu ihan pedofiilimeiningiltä, sehän pikkutytön pi.... näkönen.
miltäs teistä pikkutyttöjen äideistä tuntuu?
no jaa..eipä mulle ainakaan tuu mikään sellanen ekana mieleen.. vaan just se et eipä tarvi metsästää sitä sitten sieltä.. ja muutenkin mukavampaa..
 
sasasi harmaana
no joskus ajelen posliiniksi, mutta mies kyllä tykkää että jätän pienen kiitoradan.. :)

jos nyt on ihan täysi viivapillu, niin ehkä näyttääkin pikkutytöltä, mutta eiköhän suurimmalla osalla naisista ole semmonen runsaampi versio. ei mun värkistä ainakaan saa ajelemallakaan mitään pikkutytön pimppiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi harmaana:
no joskus ajelen posliiniksi, mutta mies kyllä tykkää että jätän pienen kiitoradan.. :)

jos nyt on ihan täysi viivapillu, niin ehkä näyttääkin pikkutytöltä, mutta eiköhän suurimmalla osalla naisista ole semmonen runsaampi versio. ei mun värkistä ainakaan saa ajelemallakaan mitään pikkutytön pimppiä..
juuri näin. E itekkää tykkää syljeksii karvoja suustani, pyytäkääs joskus ukkoa ajamaan puolposliini, vedotkaa vaikka siihen että se näyttää isommalta, tuntuu huomattavasti kivemmalta! B)
 
sasasi harmaana
joo, meillä ukkokin lyhentelee karvojaan, on se suuseksi paljon kivempaa niin!

tottakai myös miehen pitää pitää alapäästään huolta, ja siistiä tarvittaessa..
 
Tulipeikko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mä ihmetelly samaa. tuntuu ihan pedofiilimeiningiltä, sehän pikkutytön pi.... näkönen.
miltäs teistä pikkutyttöjen äideistä tuntuu?
Minusta pienen tytön pimppi ja aikuisen naisen ajeltu alapää eivät näytä ollenkaan samanlaisilta. jos minä ajelisin alapääni paljaaksi, ei mieleeni tulisi, että mieheni olisi millään muotoa pedofilian taipuvainen....
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mä ihmetelly samaa. tuntuu ihan pedofiilimeiningiltä, sehän pikkutytön pi.... näkönen.
miltäs teistä pikkutyttöjen äideistä tuntuu?
Olen kahden pikkutytön äiti. Eikä tunnu miltään... :D
Nimittäin mun posliinini ei todellakaan ole samannäköinen kuin pikkutytön pimppi!!!

Ajeleppa joskus ite posliiniks, niin huomaat ehkä eron...


 
No mä en osaa tähän sanoa mitään. Kun en ajele alapäätäni posliiniksi (siihen menisi muuten iät ja ajat..). Vähän siistin mutta en todellakaan lähde sitä paljaaksi ajelemaan. Karvoilla on oma merkityksensä suojaamassa paikkoja.
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No mä en osaa tähän sanoa mitään. Kun en ajele alapäätäni posliiniksi (siihen menisi muuten iät ja ajat..). Vähän siistin mutta en todellakaan lähde sitä paljaaksi ajelemaan. Karvoilla on oma merkityksensä suojaamassa paikkoja.
Ja mikähän se mahtaa olla? :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No mä en osaa tähän sanoa mitään. Kun en ajele alapäätäni posliiniksi (siihen menisi muuten iät ja ajat..). Vähän siistin mutta en todellakaan lähde sitä paljaaksi ajelemaan. Karvoilla on oma merkityksensä suojaamassa paikkoja.
JUURI NÄIN
 
ARmiliina
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No mä en osaa tähän sanoa mitään. Kun en ajele alapäätäni posliiniksi (siihen menisi muuten iät ja ajat..). Vähän siistin mutta en todellakaan lähde sitä paljaaksi ajelemaan. Karvoilla on oma merkityksensä suojaamassa paikkoja.
JUURI NÄIN
Niin, että mikähän se merkitys sitten on? Ja miten karvat suojaa paikkoja? *hihhih*
 

Yhteistyössä