Mikä miehessäsi ärsyttää?

Meillä on kyllä yhteiset rahat ja vaikka onkin nuuka, on oppinu yhteiselon aikana ymmärtää myös lapsen ja mun tarpeita. Seksipuolella minä olen yleensä se joka antaa harvemin.
Mutta ne ärsytyksen aiheet...
1. ei ota vastuuta päätöksistä, heittäytyy lapseks, kun pitäis muistaa missä jokin tavara on tms. kuitenki haluaa aikuisen miehen oikeudet, muttei velvollisuuksia ja vastuuta.
2.yhdelle meno venyy aina kolmeen, neljään yöllä. Tosin ei onneks kovin usein vingu viihteelle. Vapaa-aikaa haluaa kovast työn vastapainoksi, mutta unohtaa yleensä kokonaan, että mä oon ollu koko päivän lapsen kaa ja mäkin saattaisin kaivata vapaata.
3. jättää vaatteet lattialle, tavarat minne sattuu ja mun pitäis aina tietää missä mikin on...
4. olettaa ilman muutan saavansa palvelua, mm. että keitän aina kahvin hälle, vaikken ite ees sitä juo!

Yhteenvetona niin mun miehestä ku kavereidenkin ukoista vois kai sanoo, että useimmat on ihan pikkupoikia, jotka haluis vaan ottaa elämästä huvin ja oikeudet, muttei vastuuta. Rakastavat perheitään, mutta sen osoittaminen on melkolailla puutteellista. Siinä missä nainen ajattelee ensin lastaan, mies harvoin kykenee samaan.
 
Tämä ketju tulee NIIIIIIN tarpeeseen...tänään tuntuu kaikki ärsyttävän!!!
1. Viimeaikoina on toden teolla ärsyttänyt miehen työt ja niiden yletön määrä. Koko joulukuun on tehnyt pitkää päivää, jossain vaiheessa kiltisti vihjasin että ei tarttis vapaapäivinäkin töihin rynnätä...vaikka ne siellä kuinka on että 'tarvitaan sua' jne. Kyllä täällä kotonakin olis ihan kiva miestä välillä nähdä. Marisee paljosta työmäärästä mut on kyllä mun mielestä tyytyväisen olonen kun ei tarttee kitisevän lapsen kanssa kotiin jäädä...
2. Ja nyt on ollut tuota iltamenoa myös...voi että mua tympii. On jotenkin vaan PAKKO mennä 'yhdelle' kun työkaveritkin menee...hohhoijaa...
3. Ja ne kotityöt...kun ehtii käydä kotona vaan nukkumassa niin eihän sitä mitään muuta sitten tehdäkkään.

Huh, tekipä hyvää jakaa tämä ärsytys muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :D
 
tuc
1. Netti-addiktio. Menee kaiken muun edelle, minun ja lapsenkin. Kotona ollessaan viettää 80-90% ajasta kannettava sylissä autofoorumeita sun muuta lukien.
2. Telkkari-addiktio myös. Telkkarin äänet laitetaan kovalle ja katselua ei sovi keskeyttää, jos yrittää puhua tärkeistäkin asioista niin lisää vaan telkkariin ääntä... Jos on vakavampaa keskusteltavaa tai puhuttavaa niin keskittyy 110% telkkariin myös mainoskatkojen aikana. Kanavia pitää tietty myös plärätä edes takaisin kokoajan.
3. Yllä mainittujen takia ei minulle, lapselle ja kotitöille riitä aikaa... Apua pitää pyytää eikä se juuri koskaan hyväntuulista apua ole. Pitää kyllä vauvaa sylissä kunhan vauva on rauhallinen ja hän voi samalla räplätä kannettavaa, jos vauva alkaa levottomaksi niin se siirtyy heti minun hoidettavaksi. (Touhuaa toki välillä mukavastikin vauvan kanssa mutta siis vain silloin kun hänelle sopii.)
4. Pinna aivan liian lyhyt. Saa huutokiukku-raivarin jos ei jonkun asian tekeminen onnistu heti, kiroilee mesoo ja paiskoo tavaroita suuttuessaan. Liian lyhyt pinna myös lapsen kanssa, hermostuu heti ärähtämään jos vauva on itkuinen.
5. Käyttäytyessään ääliömäisesti niin mököttää jälkeenpäin, kenties morkkista omasta käytöksestä mutta mököttää sitten minulle = minä saan tavallaan tuplarangaistuksen hänen käytöksestään.. Miehen logiikkaa? :LOL: Sovittu menokin saattaa peruuntua hänen mököttäessään.
6. Valvoo myöhään ja nukkuu pitkään vapaapäivinä - minä hoidan lasta ja joudun nousemaan aikaisin joka päivä (yösyöttöjen lisäksi). Eipä ole koskaan kysynyt miten minä jaksan.


Tulipa lista... :|
 


Tällä hetkellä niin paha selkäkipu, ettei pääse omin avuin sohvalta ja sängystä ylös. Töissä käyminen ei kuitenkaan ole ongelma. ;) [/quote]

Voi kun tuttu juttu! Töissä voi olla 6 päivää viikosta. Työaika päättyy klo 18 tai 19, niin asiakkaan kotiin voi lähteä sen jälkeen vielä tekemään ylimääräistä, ilman palkkaa muutenkin pienellä kk-ansiolla. Mutta kotiin tultua, täytyy sit syödäkin makuulta sohvalla, kun selkää särkee..

En tiedä miten niin monen yhteisen vuoden jälkeen vasta tulee esiin NIIN erilaiset luonteenpiirteet, etten tiedä miten päivästä aina selviäis. Menetän yöuneni, jos laskua ei ole maksettu eräpäivänä. Toinen selittää, et voihan heinäkuun laskun sopia menevän jouluna veronpalautuksista! TSIISUS!!! EI VOI!!!!!!

|O
 
1. surffaa telkkarikanavilla ees taas,kattoo aina jotakin auto-ohjelmia maxilta,tai pulmusia joita minä vihaan.(käsken kyllä yleensä sit mennä toiseen huoneeseen kattomaan pulmusia)

2. viihtyy liian hyvin autotallissa..pitää jollakin verukkeella aina sinne päästä..ja syykin on se et voi yhet bisset siel ottaa :eek:
monet kerrat olen asiasta sanonut,mutta kuuroille korville on minun sanomiseni menneet.

3.aikoinaan lupasi ostaa silloin ruuat huusholliin kun etä-lapset täällä on..mutta eipä sitä päivää ole näkynyt.

4.raastaa nivustaipeitaan nukkuessa.. :eek: joka kuulostaa tosi kaameelta.
olen sen sata kertaa kehottanut laittamaan rasvaa..mutta..

hyvä isä on,ei siinä mitään.niin omille,kuin meidän yhteiselle mukulalle.
mutta,jos on vikaa hänessä,niin kaipa sitä on myös minussakin :D
 

Yhteistyössä