Mikä miehessäs ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti
purkaus
Tähän saa nyt purkaa. Mä voin alottaa.

- sillä jää kaappien ovet auki
- nukkuu iltasin sohvalla kun yrittää väkisin valvoo vaikka itekin tietää ettei jaksa
- keksii tavaroille ihan ihmeellisiä paikkoja
- lenkiltä tullessaan ähisee ja puhisee hirveesti

Miehen huumori menee joskus liian pitkälle.. siis saan tosissaan pinnistellä, että osaan ottaa ne vitsit ihan vaan vitsinä enkä loukkaannu. Mutta onneksi tätä tapahtuu harvoin.
Mutta toisaalta, yksi miehen parhaimmista puolista on se, että yleensä hän saa mut helposti nauramaan ja hyvälle tuulelle juuri tuon omaperäisen huumorinsa avulla =)

vaikka kuinka paljon ärsyttää tietyt pikkuasiat mut silti rakastan sitä ihan älyttömästi..hullu akka. :LOL:

esimerkkinä voin heittää tässä:
*astiat EI mene astianpesukoneeseen!!
*vaatteita löytyy aina sohvan nojalta tai lattialta!!
*tavarat jätetään just siihen paikkaan mihin nyt sattuu jäämään
jne.

- se kun nyt se on kipeenä niin melkeen vois ambulanssin tilata kun oon niin kipee..
-ei voi viedä lautasia koneeseen
-käy vessassa ovi auki
-röhnöttää sohvalla kaiket illat
-arvostelee muita ihmisiä

kiitos :D

mun mies jättää vaatteensa ym. tavarat just siihen mihin se sattuu ne laskemaan ja mä joudun keräilee niitä päivät pitkät vaikka oon sanonu asiasta.. mut ehkä mä kestän sen..:D Mä saisin kyl seksiä, mut mun halut katosivat aivan totaalisesti jossain neljännen kuun tienoilla.. nyt oon seitsemännellä kuulla. vähän käy miestä sääliks ku se yrittää kaikkensa eikä mun vaan tee mieli eikä se saa mua lämpee vaikka se tekis mitä.. mut silti se yrittää ymmärtää mua eikä me onneks tapella siitä huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
- se kun nyt se on kipeenä niin melkeen vois ambulanssin tilata kun oon niin kipee..
-ei voi viedä lautasia koneeseen
-käy vessassa ovi auki
-röhnöttää sohvalla kaiket illat
-arvostelee muita ihmisiä

kiitos :D
Joo, kyllä se tuo on... http://www.youtube.com/watch?v=rXLHWmjA5IE

raskaana
se ei osaa asettua toisen asemaan. mun pitää kaikkeni pyristellä, tehä ruokaa, antaa seksiä, hymyillä sen jutuille, siivota, tiskata, pestä pyykit ja se ei lomautettuna osallistu mihinkään eikä panosta suhteeseen, huitelee vaan ympäri kaupunkia autollaan

joo o
-ei puhu tunteistaan
-tekee ja sopii kaikkia juttuja ennen kuin keskustelee mun kans
-koko ajan tarttis touhuta jotain
-kipat ja kupit ei koskaan mene tiskikoneeseen
-puhuu pienissä kaljoissa tuntikausia puhelimessa

ei oikein kai muu kun että se on siistimpi ja järjestelmällisempi ku mä :LOL: koskaan ei oo sen tavaroita missään pitkin poikin, mun kylläkin :saint: ja se pistää kaikki aina paikalleen heti, tiskit, pyykit jne.. jaksaa urheilla työmatkat ( 20km suunta ) kun taas mä en ( matkaa pari kilsaa suunta ) no, tosin mä teen kyl enemmän töitä kun se, mut enivei :xmas:

Ohhoh!
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Impulsiivisuus, tulisuus, arvaamattomuus. Nämä ovat tapauskohtaisesti myös kiehtovia piirteitä, mutta eivät kaiken aikaa jaksa innostaa ihmisessä, jota on nähnyt joka päivä viimeisen kymmenen vuoden ajan.

Pessimismi, negatiivisuus, pirujen maalailu seinille. Mä olen sitten varmaan ylioptimisti.

Ilkeät kommentit lapsille, lapsiin kohdistuva suora vittuilu.

Muuttumattomuus. Hius- ja vaatetyyli pysynyt kymmenen vuotta varsin tarkasti samoina. Hyvä puoli - eipä ole ikäviä(kään) yllätyksiä luvassa.
Ja sä hyväksyt lapsille ilkeilyn ja vittuilun? :O

Alkuperäinen kirjoittaja purkaus:

- nukkuu iltasin sohvalla kun yrittää väkisin valvoo vaikka itekin tietää ettei jaksa
peesiä tälle:

Lisänä vielä:

- vaatteet jätetään siihen mihin ne sattuu "tippumaan" päältä
- astiat jätetään mihin sattuu
- roskat viedään tiskipöydälle (on mahdoton tehtävä avata se kaapin ovi ja tiputtaa ne roskat roskikseen)
- vessan ovi auki ja pytyn kansi ylhäällä
- jos on kipeä siitä saa kuulla koko ajan "voi voi kun herralla on nyt kyynärpää pipi, no äiti varmaan puhaltaa"

:kieh:

Huh, helpotti! Kiitos! :hug:

No, kaikesta huolimatta olen löytänyt "juuri sen oikean". :D

.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh!:
Impulsiivisuus, tulisuus, arvaamattomuus. Nämä ovat tapauskohtaisesti myös kiehtovia piirteitä, mutta eivät kaiken aikaa jaksa innostaa ihmisessä, jota on nähnyt joka päivä viimeisen kymmenen vuoden ajan.

Pessimismi, negatiivisuus, pirujen maalailu seinille. Mä olen sitten varmaan ylioptimisti.

Muuttumattomuus. Hius- ja vaatetyyli pysynyt kymmenen vuotta varsin tarkasti samoina. Hyvä puoli - eipä ole ikäviä(kään) yllätyksiä luvassa.
Kyllä mä olen siitä huomauttanut, mutta en ole taikuri, joka saisi sitä sormia napsauttamalla kitkettyä pois.
No just joo.

Rukoilijasirkka
Ehkä se, että se huutaa joskus aika kovaa. mä en jaksa kovaa huutoa, tulen vihaiseksi ja tekee mieli lyödä.

Sit se ärsyttää, et se vetää töpselit seinästä niin, et repii siit johdosta. Niin ei saa tehdä, koska mä tein pienenä kerran niin imurinjohdolle ja äiti sai seuraavankerran kauhean sähköiskun kun laitto sen seinään.

Ja sit et se lukee ja sanoo sanoja väärin, esim. kuuluisi sanoa palaveri, niin sanoo palveri. |O |O :headwall:

huh huh
-innostuu välillä puhumaan työasioista, joista a) en ymmärrä mitään b) en ole kiinnostunut tai ehkä olisin, jos ymmärtäisin. Hmmm, pitääpä sittenkin pyytää selittämään tarkemmin, jos vaikka ymmärtäisin...

-tuhlailee eikä tiedä paljonko mikäkin maksaa, valitsee vain mitä haluaa. No, omiaan tuhlailee, mutta ärsyttää silti.

-ajaa alle kilometrin matkan töihin ja sitä ennen (talviaikaan) sisätilalämmitin hurisee toista tuntia!!! Mitä tuhlausta! Tässä tuhlailee myös minun omia, koska sähkö maksetaan puoliksi.

Muuten kaikki toimii...

.
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Kyllä mä olen siitä huomauttanut, mutta en ole taikuri, joka saisi sitä sormia napsauttamalla kitkettyä pois.
No just joo.
Olipa 'valaiseva' kommentti! Kertoisit mieluummin kuinka itse tuossa tilanteessa toimisit.
No en ainakaan antais miehen kohdella lapsia noin. Jos ei menisi jakeluun,niin saisi muuttaa muualle vittuilemaan ihan vaan itsellensä.

Rukoilijasirkka

No just joo.
Olipa 'valaiseva' kommentti! Kertoisit mieluummin kuinka itse tuossa tilanteessa toimisit.
No en ainakaan antais miehen kohdella lapsia noin. Jos ei menisi jakeluun,niin saisi muuttaa muualle vittuilemaan ihan vaan itsellensä.
Ehkä se on kokonaisuudessaan kuitenkin hyvä mies?

Pulpulina
Alkuperäinen kirjoittaja purkaus:

Voi kyllä, nuo kaapit!!!

Yhteistyössä