• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mikä menee parhaiten kirpparilla kaupaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Likan kirjat ja lehdet on varmaan menneet parhaiten (witch, winks yms ) ja sitten kaikenlaiset koriste-esineet, seinäkoukut jne
Täytyypäs katsella lehtiä ja kirjojakin myyntiin.. Kiitos vinkistä! Kiitos myös Italian mamma :)
 
Mamma italiana
musta muuten yllàttàvàn moni asia menee kaupaksi jos katsot oikeat hinnat ja kiinnitàt huomiota myyntipòytàsi houkuttelevuuteen ja esim vaatteiden siisteyteen (silità kaikki!) . hyvàà menestystà
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
musta muuten yllàttàvàn moni asia menee kaupaksi jos katsot oikeat hinnat ja kiinnitàt huomiota myyntipòytàsi houkuttelevuuteen ja esim vaatteiden siisteyteen (silità kaikki!) . hyvàà menestystà
Kiitos :) Täytyy alkaa seuraavaksi silittämään.
 
Kirpparikävijä
Mä kannatan tota siistiä paikkaa! Karseeta kun koko pöytä tungetaan täpötäyteen ties mitä eikä käydä siivoamassa. Jos ei nopeahkolla katsomisella näe kohtuullisen helposti mitä pöydässä on, mä ohitan suoraan. Mitään en tarvi niin paljoa että penkoisin hulluna jotain rojukasaa missä on p*askaisia kenkiä, pinttyneitä astioita ym "ihanaa".
 
vinkki
Suosittelen lappuja, missä selkeästi lukee esim. poikien vaatteita 86-98 cm ja laput oikeiden pinojen kohdalle pöydän/hyllyn reunaan kiinni. Näin ostaja näkee heti onko hänelle tarjolla jotain. Mä itse aina etsin jotain tiettyjä juttuja, vaikka seuraavaa vaatekokoa lapsille. Sekaisesta pöydästä en ala mitään tonkia.
 

Yhteistyössä