minä laitan aina omia "sötkötyksiä", mutta laitoin kinkkua pieneksi pilkottuna, kinkku-paprikatahnaa,ruohosipulisulatejuusto sekoituksen.kaiki sekaisin ja oli muuten hyvääToiseen väliin voileipäpikkellssiä.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Vähän ohi kyselen!
Mitä laitoit sinne kakun väliin?
Pitäs tehä yhtiin kesäjuhliin voikkarikakku ja mietin eri vaihtoehtoja.
Eipä niitä ohjeita tarvitakkaan noissa jutuissa! Vinkit vaan tuo vaihtelua!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:minä laitan aina omia "sötkötyksiä", mutta laitoin kinkkua pieneksi pilkottuna, kinkku-paprikatahnaa,ruohosipulisulatejuusto sekoituksen.kaiki sekaisin ja oli muuten hyvääToiseen väliin voileipäpikkellssiä.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Vähän ohi kyselen!
Mitä laitoit sinne kakun väliin?
Pitäs tehä yhtiin kesäjuhliin voikkarikakku ja mietin eri vaihtoehtoja.
Toiseen kakkuun laitoin ekaan väliin tuota samaa ja toiseen väliin metukka-kinkku-kinkkusulatejuustosekoitusta.
Nyt en tehnytkalakakkua toiseksi, kun nuo miehet enempi tuon kinkkukakun perään.
Minun on vaikeaa antaa ohjeita, kun laitan omanfiiliksen mukan, mutta tuossa noin suurinpiirtein
näin tai tuorejuusto+smetana. Joskus vispaan creme vispiä ja kuorrutan sillä. Kauniina säilyy ainakin seuraavaan päivään. Yleensä katoaa jo samana päivänäAlkuperäinen kirjoittaja Annikki Ahdasmieli:Tuorejuusto + kermaviilin/ranskankerman yhdistelmä, noilla siis löystytetään sitä.