Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee keskustelupalstoilla?

Taidan vierailla väärillä sivustoilla kun lähes joka paikassa on vastassa pirun kärkkäitä vastauksia lähes joka aloitukseen. En nyt siis tarkoita omiani kun en ole tänne mitään aloitellut mutta pikavilkaisulla lynkkausmeininki on täälläkin kuin hevostalli.netissä konsanaan. Sama ralli molemmissa, aihe vaan eri. Vain minä osaan olla äiti tai vain minä osaan hevoshommat, kaikkien muiden tavat on perseestä. Ja jos ei muuta keksitä niin aletaan bongaamaan kirjoitusvirheitä. Osaako joku selittää moisen ilmiön?
 
Hamppu
Täällä voi olla anonyymisti tökerö. Jos joku ihminen antaisi samanlaisia vastauksia elävässä elämässä, olisi hänet jo piesty monesti. Sitäpaitsi, epäilen, ettei kaikki ole edes kovin fiksuja... Suomi24-sivulla vasta "hulluja" on..
 
vieras
Kirjallinen viestintä on vajaata verrattuna kasvokkaiseen. Siinä on aina isompi riski tulla väärinymmärretyksi.

Lisäksi kasvottomana ja nimettömänä on helpompi olla ikävä.

Ja kasvottomana ja nimetttömänä voi purkaa turhaumiaan...

 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ihmiset on joko hyvin epävarmoja itsestään tai sitten toisinpäin eli itseään täynnä.
Luulen, että sellaiset ihmiset "pätevät" täällä, joilla ei ole syystä tai toisesta siihen mahdollisuutta livenä. Mitä järkeä täällä on itseään täynnä olevan ihmisen leuhkia jonkun nimimerkin takana? Jos taas olet esim. ujo, voit täällä purkaa tuntojasi tai retostella ja olla hetken oman elämäsi sankari..
 
lotta
Se vain on ikävää, että joku voi ihan oikeasti hakea täältä tukea johonkin asiaan ja ei ehkä ole tottunut keskustelemaan tällaisilla palstoilla ja voi sitten ihan oikeasti pahoittaa mielensä.
 

Yhteistyössä