mikä matkakohde?

• Viestiketjun aloittaja matkakuume
  • Ensimmäinen viesti
matkakuume
ois tarkotus lähteä kaverin kans pienelle matkalle kesällä ja nyt ois hakusessa kohde. Ensin ajattelin hotellimatkaa Tallinnaan mutta oisko muita max. 2 päivän reissuja, kun Tallinnakin on nähty niin moneen kertaan? Myöskään Tukholman risteily ei nappaa...Minkä pituisia matkoja tehdään Riikaan?

li
Mä olin viime kesänä miehen kanssa Riiassa (IHANA!) kaksi yötä. Vai oltiinkos kolme... En edes muista :) No, oikein kaunis kaupunkin, pari päivää riittää jos ei halua nähdä muuta Latviaa. Riika on aika lailla Tallinnan oloinen, mutta suurkaupunkin, iso joki tekee siitä jotenkin "eksoottisen" (?) ja keskieurooppalaisen (ei kuitenkaan kuin Turku ja Aurajoki...).

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kööpenhamina on tosi ihana :heart:
Prahassa oon käyny ja Köpiksessäkin joskus pentuna, mut sinne vois mennä uudestaankin, kun en muista siitä mitään. Minkä pituisia matkoja sinne tehdään? Tietääkö joku minkä pituisia on Riian matkat?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja li:
Mä olin viime kesänä miehen kanssa Riiassa (IHANA!) kaksi yötä. Vai oltiinkos kolme... En edes muista :) No, oikein kaunis kaupunkin, pari päivää riittää jos ei halua nähdä muuta Latviaa. Riika on aika lailla Tallinnan oloinen, mutta suurkaupunkin, iso joki tekee siitä jotenkin "eksoottisen" (?) ja keskieurooppalaisen (ei kuitenkaan kuin Turku ja Aurajoki...).
Suosittelen myös! Lennot halpisyhtiöiden kautta halpoja. Tai jos haluaa seikkailla ni voihan sinne myös ajaa Tallinnasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Prahassa oon käyny ja Köpiksessäkin joskus pentuna, mut sinne vois mennä uudestaankin, kun en muista siitä mitään. Minkä pituisia matkoja sinne tehdään? Tietääkö joku minkä pituisia on Riian matkat?
Mä varaisin Riikaan tosiaan lennot suoraan ja hotellin suoraan. Saa sitte sen pituisen matkan ku haluaa. Hotelleista suosittelen Reval Hotel Latvijaa, ihan keskustassa ja mielettömät näköalat koko kaupunkiin ylimmistä kerroksista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lentoja Köpikseen saa halvalla, mutta hotellit on siellä sika kalliita |O Esim. Arealla on erilaisia lento+muutama hoteli vuookausi, 2-4 vrk. paketteja, jotka voi tula edullisemmaksi.

Me tehdään noita reissuja omatoimimatkoina, itse varataan netistä lennot ja hotellit. Yleensä on oltu 2-3 yötä reissussa. Valmismatkoista ei oo tietoa.. Ryanairhan lentää Riikaan, joskus on tosi edullisiakin lentoja, paras hinta oli kerran 0,01 euroa meno ja paluu muistaakseni 0,05 euroa + lentokenttäverot. B)

Praha on aivan ihana kaupunki. Siellä 3-4pv menee siivillä. Paljon nähtävää ja hyvää ruokaa ja kivoja liikkeitä. Ja metrolla kun liikkuu pitemmälle niin aivan ihania pikkukaupunkeja ja tiettu Prahan eläintarha, siellä kuluu kokopäivä.

Yhteistyössä