Mikä kirja on nyt yöpöydällänne?

  • Viestiketjun aloittaja Lis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Kuinka te pystytte lukemaan illalla/yöllä jos mies nukkuu vieres? Hänhän ei pysty nukkuu jos valot päällä... Ei ainakaan meillä onnistus :( Vinkkejä oisko? :)
Meillä on molemmilla kaksi tyynyä: toinen pään alla ja toinen pään päällä. Tosin mun mies nukkuu kyllä ihan tyytyväisenä valot päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Kuinka te pystytte lukemaan illalla/yöllä jos mies nukkuu vieres? Hänhän ei pysty nukkuu jos valot päällä... Ei ainakaan meillä onnistus :( Vinkkejä oisko? :)
Mä en voi lukea sängyssä, kun en voi olla mahallani :/ Mahallaan olis kaikkein paras lukea, mutta nykyään nyhjötän sohvan nurkassa, kun maha on tosiaan tiellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kliininen sädehoito.
Suosittelen kaikille nukahtamisvaikeuksista kärsiville :saint:
Minä yritin epätoivoisesti viime viikonloppuna lukea Hoitotieteen perusteita. Menee samaan kastiin.
Yhtä mukaansatempaavaa varmasti. Minä olen innostuksesta soikeana sillä yöpöydällä odottaa myös kolme ravitsemustieteen kirjaa :heart:
Kolme? Onpa perusteellista. Meillä ei käytetä kuin yhtä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Kuinka te pystytte lukemaan illalla/yöllä jos mies nukkuu vieres? Hänhän ei pysty nukkuu jos valot päällä... Ei ainakaan meillä onnistus :( Vinkkejä oisko? :)
Lukee usein itsekin, on töissä tai jos nukkuu vieressä, niin luen otsalampun kanssa. :D
Otsalamppu on kyllä kätevä :D Minullakin oli sellainen sängyssä lukemista varten, mutta lapset hajottivat sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kliininen sädehoito.
Suosittelen kaikille nukahtamisvaikeuksista kärsiville :saint:
Minä yritin epätoivoisesti viime viikonloppuna lukea Hoitotieteen perusteita. Menee samaan kastiin.
Yhtä mukaansatempaavaa varmasti. Minä olen innostuksesta soikeana sillä yöpöydällä odottaa myös kolme ravitsemustieteen kirjaa :heart:
Kolme? Onpa perusteellista. Meillä ei käytetä kuin yhtä.
Olin poissa tunneilta ja teen ekstratehtävää :kieh:

Kun se on tehty, saan tarttua Ihmisen fysiologiaan ja anatomiaan. Oi tätä onnea ja autuutta :heart:
Myös radiologian tiiliskivi, eiku kirja, pitäisi jostain löytää ennen tiistain tenttiä...oi kesäloma, missä viivyt?! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Kuinka te pystytte lukemaan illalla/yöllä jos mies nukkuu vieres? Hänhän ei pysty nukkuu jos valot päällä... Ei ainakaan meillä onnistus :( Vinkkejä oisko? :)
Lukee usein itsekin, on töissä tai jos nukkuu vieressä, niin luen otsalampun kanssa. :D
Otsalamppu on kyllä kätevä :D Minullakin oli sellainen sängyssä lukemista varten, mutta lapset hajottivat sen.
Niin on. Meillä on miehen kanssa molemmilla omat. Lapsikin nimittäin nukkuu tuossa vieressä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Pino lapsen kirjoja: Teemua ja Sannaa, Puppea, Muumeja ja Nalle Puhia, Aino- ja Tomppa -kirjoja. :)

Miehen kirjat: Amy Winehousen ja Pablo Picasson elämäkerrat.

Omat iltalukemiset: Märta Tikkasen Kaksi, Agatha Christien Helmeilevä kuolema, Sofi Oksasen Puhdistus sekä odottamassa tenttikirja.
Sulla on iso yöpötyä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Kuinka te pystytte lukemaan illalla/yöllä jos mies nukkuu vieres? Hänhän ei pysty nukkuu jos valot päällä... Ei ainakaan meillä onnistus :( Vinkkejä oisko? :)
Suurin osa miehistä on niin hyvät unenlahjat omaavia, että onnistuu helposti. Meillä ei valot haittaa miestä.
 

Yhteistyössä