Mikä keittiötrendi on nyt niin hirveä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En pääse maksumuurin taakse.

Kerron oman mielipiteeni.

Aika hirveitä on nämä keittiöön asennettu esim. mustat tai vitivalkoiset laatikot, joissa ei ole mitään vetimiä.
Nämä keittiölootat ovat irrallaan jonkinlaisena epämääräisenä rykelmänä sileänä seinillä.

En pidä tyylikkäänä, vaikka siten näitä markkinoidaan. Ja näitä rykelmiä olen nähnyt esim. Suomen kaunein koti taloissa todella monissa.
 
vierailija
En pääse maksumuurin taakse.

Kerron oman mielipiteeni.

Aika hirveitä on nämä keittiöön asennettu esim. mustat tai vitivalkoiset laatikot, joissa ei ole mitään vetimiä.
Nämä keittiölootat ovat irrallaan jonkinlaisena epämääräisenä rykelmänä sileänä seinillä.

En pidä tyylikkäänä, vaikka siten näitä markkinoidaan. Ja näitä rykelmiä olen nähnyt esim. Suomen kaunein koti taloissa todella monissa.
Sohva
 
vierailija
Asiantuntijan mielestä 10 vuoden kuluttua kaduttaa..

 
vierailija
En pääse maksumuurin taakse.

Kerron oman mielipiteeni.

Aika hirveitä on nämä keittiöön asennettu esim. mustat tai vitivalkoiset laatikot, joissa ei ole mitään vetimiä.
Nämä keittiölootat ovat irrallaan jonkinlaisena epämääräisenä rykelmänä sileänä seinillä.

En pidä tyylikkäänä, vaikka siten näitä markkinoidaan. Ja näitä rykelmiä olen nähnyt esim. Suomen kaunein koti taloissa todella monissa.
Sama. Ei tuolla ole edes ruokapöydälle tilaa
 
vierailija
Varmaan muodikas yhden seinän keittiö ilman vetimiä ja sijainti olohuoneessa. Näitähän on siis kerrostaloissa .

Voiko muuten käydä niin, että joku tulevaisuuden sukupolvi ei edes tiedä mikä on olohuone?
 

Yhteistyössä