Mikä kappale saa sinut itkemään?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
min
Alkuperäinen kirjoittaja tällä hetkellä;20386001:
vaikka hämähämähäkki saa itkemään,kun koko elämä menee päin persettä=(
Voi, toivottavasti jokin valon pilkahdus saa elämän näyttämään taas ihania juttjuja. Minulla se lumiukko kappale on saanut joskus kyyneleet virtaamaan. Ajatukset läheisistä tuolla jossain..
 
"minttu"
"Mun sydämeni tänne jää, kun aika on mun mennä pois..."

Näin kerran sen dokumentin, missä pienten lasten äiti kuoli syöpään ja hänen hautajaisissaan laulettiin tuo laulu. Todella surullista.
 
"mää"
Eppu Normaalin suolaista sadetta. En edes tykkää ko bändistä, mutta edesmennyt ystäväni soitti tuota kappaletta usein kitaralla ja hänen muistotilaisuudessaan kuunneltiin hänen esittämiään biisejä nauhalta, muunmuassa tämä. Kyllä itku pääsee ihan eppujenkin version kuullessa.
 
kaksosmamma
Apulannan Koneeseen kadonnut. Se soi radiossa paljon juuri kun olin saanut toisen perättäisen keskenmenon ja juuri kertosäe tuo vieläkin kyyneleet silmiin : "Kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla, Miten kauan sitä kestää ei, sitä ei voi tietää".
 
Itkijä
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, Suojelusenkeli (Mä katsoin yhtä kuvaa...), Melartinin häämarssi (Prinsessa Ruusunen), Mendelssohnin häämarssi, Finlandiahymni, Apulannan Ilona... Ja vielä varmaan ainakin kymmenen muuta :)
 
NF
Ei varsinaisesti pakosti itkemään. Mutta tunteita nostattaa monetkin kappaleet. Tähdet tähdet & Viimeinen laulu ehkä kaikista eniten. Kun tulee mieleen edesmennyt pikkuveli <3.
 
"mie"
Apulannan Armo. Kuulin kappaleen ensimmäisen kerran kun ajoin kotoa kohti sairaalaa sen tiedon kanssa, että ajan kelloa vasten kilpaa: Ehdinkö nähdä äitini vielä elossa.
 
toinen mie
[QUOTE="mie";23683615]Apulannan Armo. Kuulin kappaleen ensimmäisen kerran kun ajoin kotoa kohti sairaalaa sen tiedon kanssa, että ajan kelloa vasten kilpaa: Ehdinkö nähdä äitini vielä elossa.[/QUOTE]

No ehditkö? Minä en ehtinyt 17.4.2011

On surun tummaa usvaa hetki hiljainen kun aika pysähtyy, jää yksin ihminen...

"Surun pisaroita"
 
"vieras"
tämä aina :(
elvis always on my mind. niin surullista kuinka sitä tajuaa rakkauden arvon vasta kun sen menettää. eövis teki tämän biisin suoraan sydämestä ja lauloi sen rakkaalleen eron jälkeen :(

http://www.youtube.com/watch?v=VI94AsuvUUA
 

Yhteistyössä