Mikä ikäisen pienen kanssa ootte käyneet kylpylässä?

Tässä hieman hölmö kysymys....mutta.... Miten reilun vuoden ikäisen kanssa, joka ei vielä itse osaa seistä suihkussa. Mihin pienen lapsen voi laittaa istumaan siksi aikaa kun itse peseytyy. En ainakaan halua laittaa sinne kylpytilan lattialle istumaan! Onko ainoa vaihtoehto ottaa mukaan kaveri tai mummo, että toinen voi pitää lasta ja toinen peseytyä.
Tiedän että toisissa kylpylöissä on kyllä erikseen pesutiloja pienten lasten kanssa kylpeville vanhemmpille - mutta ei kaikissa.
 
Ensimmäisen kerran käytiin kun poika oli 6kk, silloin oli ystävä mukana joten suihkussa käytiin vuorotellen. Huomasin siellä sellaisia penkkejä läpsille (mihin voi laittaa pienenkin vauvan) jossa vanhemmat piti lapsiaan. Myös sittereitä oli, sen kun vuoraa pyyhkeellä niin voihan vauva siinäkin suihkun ajan olla.
 
Meillä oltiin 7 kk ekaa kertaa kylpylässä. tosin oltiin käyty vauvauinnissa joten ei niin jännittänyt (äitiä). Tyttö nautti!

Meillä oli tuolloin mukana matkarattaat joihin sai tiskiltä sellaiset muovisuojat renkaisiin ja niillä sai mennä ihan pesutiloihin ja kylpylänkin puolelle. Niissä oli tyttöä hyvä istuttaa kun itse peseyty jne. Kannattaa kysellä etukäteen käytännöistä sieltä kylpylästä mihin on menossa!!! Itsellä ei olis tullu mieleenkään et tuollainen olis mahdollista...

Myös ihan tavallinen pesuvati johon lapsi vain mahtuu istumaan (niihin nelikumaisiin ainakin) on näppärä noissa yleisissä pesutiloissa. Niitä näkee paljon käytettävän ainakin uimahalleissa.
 

Yhteistyössä