Mikä huolestuttaisi eniten poikasi 18v ilmoittamana

• Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
1. Olen homo
2. olen strippari ja siihen kuuluu myös seksi joillekin asiakkaille
3. Jeesus tuli eilen elämääni
4. Olen uusi vapahtaja
5. saan lapsen, ei työtä , ei ammattia

1. Olen homo
4. Olen uusi vapahtaja
5. saan lapsen, ei työtä , ei ammattia

2. huolestuttaisi eniten, 3 & 4 hankkisin apua pojalleni, mielenterveysongelmia selkeästi.

1 ja 5 on ihan ok.

Ykkönen ok.
Kakkosen kuullessä järkyttyisin.
Kolmonen riippuu mitä tarkoittaa.
Nelosen kuullessa pyytäisin miestä soittamaan valkotakkisille.
Vitonen: Riippuen iästä, olisin enemmän huolissani jos olisi iäkkäämpi. Nuoremmalla ymmärrän jos ei ole ammattia tai työtä/molempia.
Sitten vaan työtä hakemaan MARS! MUOKS: Äh, olihan siinä se ikä ihan heti otsikossa. Sokea tiiru...:D

Nelonen huolestuttaisi ehkä eniten, koska pelkäisin käyttävän huumeita. Tai sitten kakkonen. :(

Viimeksi muokattu:
"vesimeloni"
Mulla on just kohta 18v täyttävä poika ja oli sinänsä helppo mieittä asiaa. Kakkonen ja nelonen olisi molemmat todella pahoja, en osaa sanoa kumpi on pahempi. Kakkosen kohdalla en voisi ikinä hyväksyä, että poikani strippaisi tai varsinkaan jakaisi seksiä joillekin asiakkaille. Nelosen kohdalla pelkäisin todella mielenterveytensä puolesta.
Homouden ja uskoon tulon pystyisin hyväksymään helposti (jos tuo 3. kohta sitä tarkoittaa). Vitosesta en olisi mielissäni, mutta siitä varmaankin selviäisi.

33333
"1. Olen homo
4. Olen uusi vapahtaja
5. saan lapsen, ei työtä , ei ammattia "

Ekan kanssa ei mitään ongelmaa. Mä en ole mikään homofoobikko, oon itekin bi. Kakkosessa huolestuttais se että hän myisi seksiä. Stripparin ura ei niinkään. Kolmonen, uskoontulokaan ei mikään paha vaikka meillä on uskonnoton kasvatus ollut. Kunhan ei "hurahda" himouskovaiseksi. Nelonen pelottaisi jos vakavissaan sanoisi, hoitoon veisin..
Viitonen: Pistäisin pojan hankkimaan töitä, asunnon, jne ottamaan vastuunsa jos kerta lapsen haluaa pitää

"teeni"
1. ok
2. olen strippari ja siihen kuuluu myös seksi joillekin asiakkaille, joutduttaisiin kyllä keskustelemaan et löytyisikö joku muu työ...
3. Jeesus tuli eilen elämääni, edelleen keskustelun paikka, etenkin jos jotain hurmoksellisia lahkoja.
4. Olen uusi vapahtaja, hoitoon heti.
5. saan lapsen, ei työtä , ei ammattia . Pitkä keskustelu eikö mikään ole mennyt perille, kondomin käyttöä korostettu heti teini-iän alettua.
6. en mene inttiiin, saisi äidin myös suruliseksi.

Yhteistyössä