Mikä hoitoaine?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
Olisi vastaavaa kun hiusväri paketeissa olevat? eli tekisi hiukset yhtä sileäksi pestäessä?
Ja joku sellainen mitä ei tarvitse parturista ostaa...
ei ole vielä yksikään ollut samanlainen
Miksi et halua kampaamosta ostaa? Sieltä kun saa parempia tuotteita...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
kampaamossa pirun kalliita ja ei aina mahdollisuutta keretä sinne
Itse asiassa eivät ole juurikaan kalliimpia. Usein on tarjouksiakin. Ja jos tosiaan suhteuttaa lopputuloksen hintaan niin on varmasti sen arvoisia.

Itse ostin juuri Tigin shampoon ja hoitoaineen kampaamosta. Olivat 750ml kokoisia maksoivat 40e yhteensä, eli 20e kappale. Kaupassa shampoo ja hoitoaine 250ml maksaa n. 3e, eli siis 750ml maksaisi 9e. Eli joo, tuplahinta kampaamossa, mutta on sen arvoista!

Mutta joo, en mä sun päätä halua käännyttää. Kaikki pesevät sillä mistä tykkäävät :)
 
Dovella oli ainakin jossain vaiheessa niitä sellasia pieniin pusseihin (niinku ne väripakettien) pakattuja hoitoaineita, pakkauksessa oli useampi sellanen pussi. Ne ainakin oli hyviä, vaikka yleensä käytän kampaamotuotteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
kampaamossa pirun kalliita ja ei aina mahdollisuutta keretä sinne
Itse asiassa eivät ole juurikaan kalliimpia. Usein on tarjouksiakin. Ja jos tosiaan suhteuttaa lopputuloksen hintaan niin on varmasti sen arvoisia.

Itse ostin juuri Tigin shampoon ja hoitoaineen kampaamosta. Olivat 750ml kokoisia maksoivat 40e yhteensä, eli 20e kappale. Kaupassa shampoo ja hoitoaine 250ml maksaa n. 3e, eli siis 750ml maksaisi 9e. Eli joo, tuplahinta kampaamossa, mutta on sen arvoista!

Mutta joo, en mä sun päätä halua käännyttää. Kaikki pesevät sillä mistä tykkäävät :)
On ne kuitenkin aika kalliita, joskus olen joitakin ostanut mitä ovat parturikäynnillä tyrkyttänyt, ja totesin ettei ole yhtään sen kummempia kun kaupan tuotteet, hinta on kyllä aivan eri luokkaa, mutta hoitoaineet aivan samanlaisia takkutukan tekijöitä kun muutkin.
Siksi ihmettelenkin että miten se hiusvärin hoitoaine voi olla niin "hyvää", ainakin tekee hiuksista kiiltävät ja todella helposti kammattavat, suihkussa käydessäkin oikein tuntuu miten tukka väluu sileänä alaspäin, ja ilman takkuja

:LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Body Shopin hunajahoitoaine ja hiuksiinjätettävä amlika-hoitoaine. Ainakin tälle karvatyypille sopivia.
Kaikki hiuksiin jätettävät tuntuu kun jäisi hiukset likaisiksi

:eek:
Ennen minäkin olin tuota mieltä... ;)

Mutta minun tukalleni sopii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Body Shopin hunajahoitoaine ja hiuksiinjätettävä amlika-hoitoaine. Ainakin tälle karvatyypille sopivia.
Kaikki hiuksiin jätettävät tuntuu kun jäisi hiukset likaisiksi

:eek:
Ennen minäkin olin tuota mieltä... ;)

Mutta minun tukalleni sopii.
täytyy sitten koittaa, jos olis mieli muuttunut vuosien saatossa

;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
kampaamossa pirun kalliita ja ei aina mahdollisuutta keretä sinne
Itse asiassa eivät ole juurikaan kalliimpia. Usein on tarjouksiakin. Ja jos tosiaan suhteuttaa lopputuloksen hintaan niin on varmasti sen arvoisia.

Itse ostin juuri Tigin shampoon ja hoitoaineen kampaamosta. Olivat 750ml kokoisia maksoivat 40e yhteensä, eli 20e kappale. Kaupassa shampoo ja hoitoaine 250ml maksaa n. 3e, eli siis 750ml maksaisi 9e. Eli joo, tuplahinta kampaamossa, mutta on sen arvoista!

Mutta joo, en mä sun päätä halua käännyttää. Kaikki pesevät sillä mistä tykkäävät :)
no mun mielestä toi on ihan törkeen hintaista.kaikkein parhaimmaksi hoitoaineeksi oon todennut sunsilkin hoitoaineet.

 

Yhteistyössä