Mikä hiivatti tää lasinsiru juttu nyt oikein on?

  • Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
eräs
Kuka voi olla niin sairas että tekee moista sabotaasia?
Ja miten se ihminen on voinut päästä noihin tiloihin joissa ruokia tehdään ja pakataan?
Ihan älytöntä sanon min :l
 
miero
mä ihmettelen aivan samaa. jotenkin tuntuu et ei millään voi olla yksi ihminen tuon takana vaan täytyy olla useamman ihmisen ryhmä. noita lasinsiruja on ollut jo niin monenlaisessa valmisteessa. nyt vielä tuo on kulkenut yli rajojen niin alkaa oikeasti saamaan jo huolestuttavat mittasuhteet
 
vieras
Eläinaktivistit asialla, olen siitä ihan varma. Ovat soluttautuneet tehtaille töihin ja sit vähitellen aloittaneet sabotaasinsa. En oo heistä pitänyt ennenkään, ja nyt vielä vähemmän.
 
Kuka/ketkä sabotoi??
Mä en kans voi käsittää! On ollut kanafileessä, leivässä, eineskanassa ja tänään jopa kuopion päiväkodin salaatissa! Tosin salaatti oli itse koulun keittiöllä tehty joten epäillään salaattikastiketta :(
 
vieras
Helpoitenhan se sabotointi onnistuu siten, että tietty ryhmä ihmisiä ympäri Suomea ja Ruotsia sopii ilmoittavansa julkisuuteen löytäneensä lasia ruoistaan. Saadaan aikaan sekasortoa, ulkopuolisia ei vahingoiteta ja valmistajat eivät tutkimalla löydä omista laitoksistaan mitään.
 

Yhteistyössä