Sain myös samanlaisen laskun ja eräp 15.7 . S-posti menee perille
asiakapalvelu@teleone.fi mutta sieltä tulee vaan automaattinen vastaus =
Hyvä Teleone asiakas!
Ole hyvä ja tutustu kirjeessä oleviin vastuksiin, mistä löydät usein kysytty kysymykset. Mikäli, ette saa alla olevasta vastausta kysymykseesi, niin vastaa tähän sähköpostiin ja meidän asiakaspalvelija ottaa Teihin yhteyttä.
Teidän palaute on meille tärkeä!
Kiitos
TELEONE UKK
1. Miksi olen saanut Teleone Oy:n laskun?
Olemme mobiilipalveluja tarjoava yritys, palveluvalikoimaamme kuuluu eri tyyppisten palvelujen tilaaminen matkapuhelimella, tilauksia ei veloiteta matkapuhelinlaskulla vaan tilatuista tuotteista lähetetään erillinen lasku. Teleone asiakkuus ei maksa mitään, mikäli palveluja ei käytetä. Meidän yhteistyö kumppaneiksi on esimerkiksi pikalaina yritykset, takausta tarjoavat yritykset, vähittäiskaupan yritykset, IT palvelua tarjoavat yritykset jne.
2. Kuinka paljon palvelut maksaa?
Palvelun hinta riippuu Teidän ja Teleone yhteistyö kumppanin sopimuksesta. Tilattuihin palveluihin on mahdollista tutustua sivulla -
www.teleone.fi/extranet. Palvelujen hinnat on Suomen lain mukaiset. Pikalainojen hakemukset ja pikalaina sopimusten hyväksyminen maksaa 0 €.
3. Milloin saan laskun tilatuista palveluista?
Teleone lähettää asiakkaalle laskun palveluista kerran kuussa. Esimerkiksi marraskuussa tilatuista palveluista lähetetään lasku Joulukuun ensimmäisellä päivällä. Laskuun on liitetty myös tiedot tilatuista palveluista.
4. Mistä voin tarkistaa tilattuja palveluja?
Teidän tilattuihin palveluihin on mahdollista tutustua sivulla -
www.teleone.fi/extranet. Voit myös lähettää tiedustelun
asiakaspalvelu@teleone.fi asiakaspalveluun, niin asiakaspalvelija lähettää Teille tiliotteen. Tiedot palveluista liitetään myös Teidän laskuun joka kuukausi.
5. Miten voin lopettaa sopimuksen?
Mikäli toivoisit lopettaa sopimuksen, vastaa tähän sähköpostiin ja lähetä myös oma puhelinnumerosi. Voit myös lopettaa sopimuksen tekstiviestillä "STOP TELEONE" numeroon 16135 tekstiviestin hinta on 0€. Ole hyvä ja ota huomioon, että mikäli Teillä ei ole toimivaa sopimusta, niin ette voi tilata palveluja meidän yhteistyö kumppaneilta.
6. Olen hävittänyt extranet logini ja salasanan, miten saan uudet?
Pyytäisimme, että menet sivulle
www.teleone.fi/extranet ja käytä painiketta "Unohtuiko salasana?", näin lähetetään Teille sähköpostiin uusi salasana. Mikäli olet unohtanut käyttäjä tunnuksen, vastaa tähän sähköpostiin ja ilmoita kirjeessä myös puhelinnumerosi.
7. Minun saldo on täyttynyt, miten voin saada lisä saldoa?
Jokaiselle asiakkaalle on sopimuksen tekemisen hetkellä määrätty saldot:
- 200 € suurin määrä, millä saa tilata palveluita kuukaudessa
- 15 € suurin määrä, mikä voi olla yhden tilatun palvelun hinta.
Voit vähentää määrätty saldoa kotisivullamme
www.teleone.fi/extranet. Saldon lisäämiseksi pyytäisimme lähettämään hakemuksen asiakaspalvelumme sähköpostiin
Ei vitsiis ottaa maksuhäiriömerkintä tuollasen takia. Laitontahan tuollanen toiminta on ja ihmetyttää että ko firma saa vielä jatkaa ?!??!