Mikä harrastus veisi yhtä paljon aikaa ja olisi yhtä ärsyttävä kuin moottoripyöräily?

• Viestiketjun aloittaja Möksytin
  • Ensimmäinen viesti
Möksytin
Mietin tässä itselleni harrastusta. Jos hankkisi hevosen, siihen kuluisi ainakin aikaa.

Alkaa mitta täyttyä tuon miehen moottoripyöräilyn kanssa. Pakkohan tässä on itsekin jokin vastaava keksiä. Olkoon sitten aina yksin täällä lasten kanssa kun harrastan. Avautuisi varmaan silmät miten paljon tuokin harrastus vie aikaa.

möksytin
Miten teillä nämä jutut menee. Itse en ehdi yhtään mihinkään. Aina topinen menee ja sitten minulle sanotaan joskus klo. 20 että nyt sinä voit mennä. No, ei jaksa enää siihen aikaan. Aina miehen harrastukset, hänen täytyy mennä heti töistä salille ja heti töiden jälkeen moottoripyöräilemään jne jne.

Enkä ota eroa. Hyvä mies on, mutta tuo harrastaminen alkaa jo ottamaan aivoon kun itse en ehdi muuta kuin olla lasten kanssa.

"alma"
Hevonen voisi olla hyvä. Tai sitten alat keräilemään jotain älytöntä roinaa, vaikkapa My little ponyja tai Star Wars ukkoja. Kierrät huutokaupoissa, mielellään ulkomaillakin, ja täytät koko kämpän sillä muovikrääsällä.

• Tykkää
Reactions: emmiina
[QUOTE="alma";26716977]Hevonen voisi olla hyvä. [/QUOTE]

Kyllä mä liputan tän puolesta, ihan kokemuksesta. Tosin miestä ei enimmäkseen tunnu ärsyttävän, ei sillä ole varaa ärsyyntyä.
Mutta aikaa menee ihan rajattomasti, kaikki rahat menee mitä tulee, ja koko kämppä on täynnä paskanhajuisia rytkyjä ja heinää.

"vieras"
[QUOTE="jeremy";26717032]Menisit aloittaja töihin, siinä harrastetta. eikä niitä kakaroita tarvi vääntää toosa punaisena.[/QUOTE]

Reps, yksinkö ap on ne kakarat tehnyt? Virkkaamalla vai ihan vaan jakaantumalla niinkuin ameeba? Eiköhän sillä motoristillakin ole kuitenkin jotakin osuutta asiaan

"vieras"
Ala kasvattamaan jotakin elukoita ja ravaat sitten niitten kanssa näyttelyissä kaikki viikonloput. Koiria, kissoja tai jotain jyrsijöitä. Koirat olisivat siitä hyviä, että niitten kanssa voi ravata muuallakin kuin näyttelyissä. Koulutuksissa, agilityssa, koirapuistossa. Aikaa siihen saa menemään tosi paljon.

"meikku"
Tulin ehdottamaan ratsastusta,niinkuin moni muukin ;) ratsastustuntiin saa varata aikaa reilusti yli tunnin,ehkäpä 2 h + ajomatkat päälle...

Mun miehellä on moottoripyörä,ja mulla 3 hevosta ;)

aapp
[QUOTE="jeremy";26717032]Menisit aloittaja töihin, siinä harrastetta. eikä niitä kakaroita tarvi vääntää toosa punaisena.[/QUOTE]

Kyllä olen töissä käynyt ihan riittävästi ja toosa ei näistä kolmesta revennyt. Tietääkseni mieskin on sitä melaansa uittanut kun näitä on tehty. Ja kyllä ukko harrastaa, en ole sitä kieltänyt.

aapp
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26717006:
Jep, ja rahaakin voi polttaa vehkeisiin ihan kuinka paljon vaan haluaa :D
Kalastuksen lisäksi suosittelen myös laitesukellusta. Sanot vaan kotona että "käyn puolen tunnin sukelluksella" joka on käytännössä helposti kuuden tunnin reissu.
Voisin tehdä joka kesäisen kalastusreissun lappiin? Siinä menisi mukavasti sellainen viikko.

ngjn
[QUOTE="pepe";26717151]Meillä kun eukko aina valitti moottoripyöräharrastuksesta, niin lopetin sen ja siirryin harrastamaan kaljan kittaamista ja vieraissa käymistä.[/QUOTE]

Miten tuokin saatiin vaimon syyksi?

Ärsyttävää?

Meillä isäntä jo meinas et myy pyörän ja minä kielsin sen.

Sillä täytyy olla itselläänkin jotain + kun saadaan lapset hoitoon, pääsen itekkin nauttii auringonlaskuun ajelusta, moottoripyöräily on autojen rakentamisen ohessa mahtavinta ikinä! :D

Hankkikaa tosiaankin niitä omia harrastuksia tai osallistukaa puolison harrastamiseen älkääkä katkeroituko kotona..

Yhteistyössä