vierailija
Härtsä kuuluu tänne ja musta Härtsä on best.Tämä käsittämätön H-viha on jo naurettavaa, hyi teitä.
Härtsä kuuluu tänne ja musta Härtsä on best.Tämä käsittämätön H-viha on jo naurettavaa, hyi teitä.
En vihaa H:ta, vaan pakkoparitus B:lle on väsynyttä.Tämä käsittämätön H-viha on jo naurettavaa, hyi teitä.
Ai että noi ilmeet, sulan🫠Ja otetaans vielä musiikin kanssa mikä on oma suosikkini.
tuituipupu
this tiktok is by kaarijantaverna 🤒🏳️🌈❤️🔥 video credits from: saana.ro, miramarianne, heidiijanika. this tiktok uhhh yeah it's rly something. i am seeing that's for sure.www.tumblr.com
B&K pakkoparitus täällä kompostissa se vasta väsynyttä onkinEn vihaa H:ta, vaan pakkoparitus B:lle on väsynyttä.
Kiitos. Siis oikeasti nämä on jotenkin söpöt yhdessäJa otetaans vielä musiikin kanssa mikä on oma suosikkini.
tuituipupu
this tiktok is by kaarijantaverna 🤒🏳️🌈❤️🔥 video credits from: saana.ro, miramarianne, heidiijanika. this tiktok uhhh yeah it's rly something. i am seeing that's for sure.www.tumblr.com
Eihän ole, koska se on aidoista tunteista lähtöisin.B&K pakkoparitus täällä kompostissa se vasta väsynyttä onkin
Yleisön pyynnöstä. Oldies but goodies.H jutut, kun pidätte pois niin täällä pystyy ns. normaalit kirjoittelemaan.
Eltaantuneeseen KB-pakkoparitukseen verrattuna H/B-shippi on kuin raikas tuulahdus.En vihaa H:ta, vaan pakkoparitus B:lle on väsynyttä.
Hanki elämä. Ei ole enää normaalia toi sun käytös.En vihaa H:ta, vaan pakkoparitus B:lle on väsynyttä.
B&K ovat ystäviä ja veljiä, pölhö.Eihän ole, koska se on aidoista tunteista lähtöisin.
Tämä on paras.Yleisön pyynnöstä. Oldies but goodies.
Sulla ei taida olla kokemusta aidoista tunteista. Jos olisi, niin et kirjoittelisi täällä noin.Eihän ole, koska se on aidoista tunteista lähtöisin.
Mä tykkäsin että Jan oli jotenkin erityisen ihana tuossa Jutro Na Planetun haastattelussa. Lämpimän hymyilevänä puhuu ja kivasti kertoi tossakin heidän keskinäisistä väleistä. Sanoi että pieniä riitoja voi tulla mut ne yleensä kestävät sen 10-15 minuuttia ja he selvittävät ne. Musta se kertoo siitä että kukaan ei ole ns. hankala luonne. Se näkyy kyllä uloskin päin, mutta mua kiinnostaa aina kuulla tuo mitä itse puhuvat asiasta.Mulla on vielä monta katsomatta mutta ois kyllä kivempi keskustella niistä. Shippiriita täällä kyllä useimmiten taitaa nykyään olla käynnissä.
Tää on ihana, kiitos olin jo unohtanutYleisön pyynnöstä. Oldies but goodies.
Oih, K:lla on toteutunut kaikkien hc-fanien unelma kun on päässyt lavalle fanittamansa artistin kanssa. Kunnon ficci ainesta.Ja hidastuksena
⸸I'm a millennial mall goth tumblrina⸸
when you're trying to make it hot, but actually censor your gay "kiss" with a slipper [x]www.tumblr.com
H ei sovi oikein mihkään paritukseen minusta, Hris shipin hyväksyn, mutta eipä ole siitäkään paljoa ficeissä. Uupuu seksuaalisuutta hänestä?Eltaantuneeseen KB-pakkoparitukseen verrattuna H/B-shippi on kuin raikas tuulahdus.
Toivottavasti et harrasta kirjeiden kirjoittamistaEi se ole kaikille kuumaa ja nyt luulen, että B on kieltänyt tekemästä, eikä tee muiden kanssa tuollaista enää. Toivon myös, ettei K pääse sinne pipolätkään ettette pääse kehittämään taas jotakin vääriä parituksia siitäkin.
Mun mielestä K ja Joksut on tosi ihania ja kuumia todella monen kanssa. Toivoisin oikeasti sellaista ketjua, missä heitä voisi kuumistella ristiin rastiin, niin ettei kukaan heti tulisi vänkäämään siihen, ”ei ole aitoja tunteita”, ”pelkkää esitystä” jne. jne. Sellaisessa ketjussa olisi enemmän tilaa hengittää ja jos tosishippaus saataisiin loppumaan sieltä, niin ehkä porukka kestäisi silloin paremmin K&B shippiä/fiilistelyäkin. Nämä shippiriidat on aivan älyttömiä, eikä niissä ole päätä eikä häntää.Kiitos. Siis oikeasti nämä on jotenkin söpöt yhdessä
Ja something more niinkuin olemme nähneet.B&K ovat ystäviä ja veljiä, pölhö.
Täällä ei mennä sun hyväksymistesi mukaanH ei sovi oikein mihkään paritukseen minusta, Hris shipin hyväksyn, mutta eipä ole siitäkään paljoa ficeissä. Uupuu seksuaalisuutta hänestä?
Kuinka niin? Minä pidän B:tä kyllä hyvänä poikaystävänä K:lle eli miksi valittaisin.Toivottavasti et harrasta kirjeiden kirjoittamista
Tomi on oikeassa elämässä hyvännäköinen ja pilkettä löytyy silmäkulmasta. Se Häärijä on vaan rooli. B ja T olis yhdessä timanttia.H ei sovi oikein mihkään paritukseen minusta, Hris shipin hyväksyn, mutta eipä ole siitäkään paljoa ficeissä. Uupuu seksuaalisuutta hänestä?
Kiitos Tähän klippiin sopisi hyvin myös Sabrina Carpenterin Bed Chem.Ja otetaans vielä musiikin kanssa mikä on oma suosikkini.
tuituipupu
Näyttää hyvin sopivan, vaikka kovasti vänkäät vastaanH ei sovi oikein mihkään paritukseen minusta, Hris shipin hyväksyn, mutta eipä ole siitäkään paljoa ficeissä. Uupuu seksuaalisuutta hänestä?