Mikä auttaisi jumissa olevaan niskaan/hartiaan parhaiten?

Sattuu niin että pääkin särkee ihan tolkuttomasti ja käsi puutuu jatkuvasti.
Tuo sama puoli jumittaa aika ajoin.
Hieronta ei ole vaihtoehto (jostain naurettavasta syystä pelkään ja kammoan mennä hierontaan, omaa puolisoa voin pyytää hieromaan kyllä hiukan illalla) eikä myöskään Sirdalud (josta avun saa tasan niin pitkäksi ajaksi kun sitä kuurina syö, kuurin loputtua sama homma jatkuu).
Olen koittanut jumppaa ja venyttelyä mutta ei tunnu laukaisevan edes tuota päänsärkyä, koko yönkin sattui pää niin ettei saanut nukuttua. Maksimiannos Panadolia otettuna (en saa ottaa edes Buranaa).
Auttaiskohan piikkimatto jos kaivaisin sen kaapin pohjalta?
 
Mrs Deppins
Mulla taasen on oikeanpuoleinen lapalihas jumissa krooninen ollut jo 2v. Käyn salilla ei auta. Tuskallinen välillä oisko jollakin tähän myös vinkkiä. En osaa auttaa ap.
 
niskajumi
Ei kannata venytellä niskaa kun on noin kipeä, pahentaa vaan. Osta vaikka jääsalvaa tai Mobilatia tai vastaavaa kipusalvaa ja käytä sitä kuurina, samalla hierot kevyesti kun sitä laitat. Tuo kipukoukku kannattaa varmasti myös hankkia.
 
"Sirkkeli"
Kylmägeeli ja ibuprofen auttaa mulla. samoin Xanor(rauhoittava joka rentouttaa). Sirdaludista ei ole mitään hyötyä mulle. Niskan hierominen laittamalla lämmintä vettä puolentoistalitran limupulloon ja lattialle makaamaan se niskan alla. Sitten pyörittelet päätä/niskaa siinä.
 

Yhteistyössä