Kyllä mä yhdistän tän säryn tuohon turvotukseen sillä se ilmestyi eilen, aivan kuten turvotuskin. Ja samaa särkyä on sormissa...mitä suurempi turvotus, sen suurempi särky.Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Minä söin joka toinen päivä ananasta ja joka toinen päivä suuren määrän mansikoita.
Ranteet särkee? :headwall: :headwall: Rannekanavaoireyhtymä?
Mulla painoa tullut kokonaisuudessaan 7,6 kiloa ja viikkoja nyt 39, eli myös kohtuuden rajoissa mulla noussut. Paineet on myös mulla ollut aina ok, mutta varmuudeksi tänään menen kyllä anoppilaan mittaamaan paineet.Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:mulla sama vaiva, painoa tullut tosi kohtuudella mut rv35 alkoi tulla turvotusta, mikä näkyi painon nousuna, hempan laskuna ja pöhötyksenä kasvoissa sekä ne kipiät sormet, nilkat turvonneet myös, ei vielä pahasti mutta vielä on viikkoja edessä, paineet sun muut kondiksessa, eli ihan turvotuksesta kyse ei myrkytyksestä.. synnytys auttaa juu mutta muita keinoja????
Uintia uimahallissa ei suositella infektioriskin takia,greippi voi oihentaa limakalvoja tai paksuntaa niit ja sitten on tukalampi olo. Liikunta auttaa joillain,mulla se turvottaa. Mulla tulee ananas ja mansikat korvista ulos..ne kyllä oikeesti toimii. Ostan litran tropicana ananasmehua..koska se on oikeesta ananaksesta,ei tiivistettä. Sit mansikoita ilman sokeria,sillä sokerikin turvottaa. Noista puolukoista en tiedä,en osaa sanoa..vettä tulis juoda n 2-3litraa päivässä vähintään .Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:uinti, ananas, greipin syönti, puolukat, liikunta jos voi, suola vähennys kun tässä listassa kerää.. laitan itselleni korvan taakse maalis-huhtikuuta varten kiitos :wave: