mikä aika sopisi mikkeliläiset kaikille

vihdoin rekkautunut
Meille käy parhaiten aamupäivällä ja mahdollisimman aikaisin, joskus 10.00 maissa olis hyvä. Kauheesti myöhemmälle jos menee, niin alkaa olla turhan kiire sitten kotiin syömään ja päikkäreille. Iltapäivällä kävis parhaiten aikaisintaan 14.30. Päivistä en osaa sanoa kovin pitkälle varmaksi.
 
ettearvaakukaolen
Mä kannatan tuota aamupäivää ja klo: 10.00 :D
Sanokaa nyt joku päivämäärä niin on sitten helpompi alkaa miettimään mikä kävis kaikille.. :attn:
Mulle käy tässä kuussa kaikki muut paitsi 24pvä ja 25pvä.. =)
 
pikkubertta harmaana
Mä en oo ihan varma että päästäänkö. Mä olen kuulkaa silloin illalla lähdössä bailaamaan ekaa kertaa kahteen vuoteen joten en tiedä että viitsinkö lähtee aamupäivällä mihinkään. Pitää varmaan alkaa ehostus jo aamusta ;)
 
viols78
eli haudataanko tässä kuussa tapaaminen,kun kaikki eivät pääse.tähdätään sellaiseen tapaamiseen jossa kaikki olisivat mukana =) ja jos millalle käy iltapvä parhaiten,niin pidetäänkö sovittuna sitten se,eli ei ehdotella edes aamupvä aikoja =) :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 18:22 viols78 kirjoitti:
eli haudataanko tässä kuussa tapaaminen,kun kaikki eivät pääse.tähdätään sellaiseen tapaamiseen jossa kaikki olisivat mukana =) ja jos millalle käy iltapvä parhaiten,niin pidetäänkö sovittuna sitten se,eli ei ehdotella edes aamupvä aikoja =) :attn:
eli siis minä...meni a ja s-kirjain pikkasen sekasin :D
 
amorsun harmailee
Olen samaa mieltä kuin Milla05.
Päivällä olisi kivempi nähdä joskus kahden aikoihin tai jälkeen.
Meillä poika yleensä päikkäreillä 11-14 välillä.

Toivotaan ettei kuunvaihteessa olisi hirmuisesti pakkasta. :wave:
 
vihdoin rekkautunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:05 Milla05 kirjoitti:
Nooh...miltäs kuulostais kuunvaihde viikolla 30., 31.päivä tai 1.päivä?
Ens viikolla taitaa vielä pidellä noita pakkasia.

Meille ei käy noista kun 30. päivä ja sekään ei ole 100% varmaa
:/

Mites muut? :D :wave:
 

Yhteistyössä