Mikä ÄRSYTTÄÄ ihmisissä eniten?

  • Viestiketjun aloittaja maari
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Valehtelu, omahyväisyys, itselleen kunnian kerääminen toisten tekemästä työstä ihmiset, jne.
mun työkaveri on just tollanen. mä vaihdan työpaikkaa,en kestä vsitä et mä teen työn ja se saa kunnian.
Mun ei onneks tarvinnu vaan se lähti toiselle asemalle esimiestehtäviin, säälittää sen alaiset vaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Asioiden paisuttelu,kun kylällä juorutaan niin se juttu vain kasvaa kasvamistaan..
Joo tälläkin palstalla saatiin ihan olemattomista aineksista aikamoisen mehukas juoru aikaiseksi kun vähän laitettiin vettä myllyyn, ja jotkut kirrapipot ottaa näemä sen vielä ihan todesta :kieh:
 
Oman navan ympärillä pyöriminen, muiden huomioimattomuus, mustavalkoisuus... Ja sellainen "maireus", kun ollaan mielin kielin kettumaisella tavalla kun luullaan ettei toinen huomaa v**tuilua ystävällisyyden takaa :whistle:
 
Turhikset...
ja erityisesti kaikenmaailman pyrkyrit ja hännystelijät ja pikkunjulkimot jotka itse luulevat olevansa jotain näkemisen arvoista ja luulee, että kaikki ihannoi ja pitää heitä jonain, vaikka todellisuudessa varmasti 99% vihaa heitä ja pitää täysin turhina ihmisinä, kuten nyt joku tuksu, martina ja esko vain muutamia mainitakseni. Mitä he ovat? Taiteilijoita, näyttelijöitä, hyviä (huom.hyviä) laulajia? Ei. He eivät ole mitään, ei sitten yhtikäs mitään. Kunhan nyt luulevat olevansa jotain, ylpeät ilmeet kasvoillaan kun tulee kadulla vastaan ja luulee itse, että heitä pidetään jonain. Kyllä itse ihailen joitain suuria persoonia ihan suomalaisia näyttelijöitä/viihdetaiteilijoita siis. Mutta en vain tekemälläkään saa jostain tuksumartinaesko tyypeistä sellaisia, en sitten millään!
 
"Hmh"
Ihmiset jotka määrittävät toisten ihmisten elämän arvon ja mielekkyyden tyyliin "kun tuo on toisten syötettävänä ja pyörätuolis niin sen olis parempi kuolla." Ylimieliset ihmiset jotka tietävät kaiken muita paremmin. Ilkeiden juorujen levittäjät.
 

Yhteistyössä