Mikään ei riitä maahantunkeutujille - nyt vaaditaan rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eipä ole tämän porukan härskiydellä mitään rajaa ja tämä on vasta alkusoittoa. Laittomasti maahan tulleet muslimimiehet ovat hädin tuskin päässeet Suomen rajan yli ja heti alkaa valitukset siivottomuudesta, majoituksen tasosta, sijainnista, ruoasta. Nyt vaaditaan rahaa, kun ruoka ei kelpaa. Osoitetaan mieltä ja ollaan syömälakossa. Ryöstely ja väkivalta alkoi heti, samoin seksuaalinen häirintä ja ahdistelu.

Miksi suomalaiset ovat niin tyhmiä, että edes päästävät näitä maahamme? Toiset jopa puolustelevat ja hyysäävät näitä törkykasoja.

Rajat pitäisi välittömästi sulkea paperittomilta tulijoilta ja palauttaa Ruotsin kautta tulleet turvapaikanhakijat takaisin Ruotsiin. Yhtään käteistä jo täällä oleville ei pidä antaa enää senttiäkään. Jos ilmainen ruoka ja majoitus ei kelpaa, niin sitten on ilman tai palaa sinne, mistä tulikin.

Eipä ole tämän porukan härskiydellä mitään rajaa ja tämä on vasta alkusoittoa. Laittomasti maahan tulleet muslimimiehet ovat hädin tuskin päässeet Suomen rajan yli ja heti alkaa valitukset siivottomuudesta, majoituksen tasosta, sijainnista, ruoasta. Nyt vaaditaan rahaa, kun ruoka ei kelpaa. Osoitetaan mieltä ja ollaan syömälakossa. Ryöstely ja väkivalta alkoi heti, samoin seksuaalinen häirintä ja ahdistelu.

Miksi suomalaiset ovat niin tyhmiä, että edes päästävät näitä maahamme? Toiset jopa puolustelevat ja hyysäävät näitä törkykasoja.

Rajat pitäisi välittömästi sulkea paperittomilta tulijoilta ja palauttaa Ruotsin kautta tulleet turvapaikanhakijat takaisin Ruotsiin. Yhtään käteistä jo täällä oleville ei pidä antaa enää senttiäkään. Jos ilmainen ruoka ja majoitus ei kelpaa, niin sitten on ilman tai palaa sinne, mistä tulikin.

Vaikuttaa siltä että alunpitäenkään valituksen todellinen syy ei ollut ruuan laatu taikka määrä. Jantterit haluaa kaiken euroina niin että pystyvät lähettämään fyrkkaa kotimaahansa.

Tajuatko miten suuri osa noita valittajia koko joukosta on? Valittajat ovat yks kärpäsen paska koko turvapaikanhakijoiden määrästä. Sulle tuli jotenkin yllätyksenä että niin suureen joukkoon mahtuu paskoja yksilöitäkin?

Sulle tuli jotenkin yllätyksenä että niin suureen joukkoon mahtuu paskoja yksilöitäkin?

Yllätyksenä se on tullut vain suvakeille. Mamukriittiset on tästä varoittaneet jo vuosia ja sanoneet: sanokaa minun sitten sanoneen. Sulle tämä selvästi pikkasen yllätyksenä tuli, sillä eihän näin pitänyt käydä.

Mutta tämä ei jää tähän. Pahempaa on luvassa. Kohta huomataan, että näitä "paskoja yksilöitä" on yllättävänkin paljon. Huomataan että kokonaisrikosaste nousee ja me tullaan kuules näkemään vielä ihan oikea väkivaltainen mellakkakin. Sano sitten mun sanoneen :) ei tarvitse kysyä, että tuliko yllätyksenä. Ei tosiaan tule :D Nyt ei pitäisi näistä tulla enää yllätyksenä mikään sinullekaan. Mutta vielä ehditään toimia asian puolesta.

Pakko sanoa, että ei itsellenikään ruoka mastuisi, jos pitäisi nähnä tällaista.

12010631_850759911710871_1301889487307960616_o.jpg

Yllätyksenä se on tullut vain suvakeille. Mamukriittiset on tästä varoittaneet jo vuosia ja sanoneet: sanokaa minun sitten sanoneen. Sulle tämä selvästi pikkasen yllätyksenä tuli, sillä eihän näin pitänyt käydä.

Mutta tämä ei jää tähän. Pahempaa on luvassa. Kohta huomataan, että näitä "paskoja yksilöitä" on yllättävänkin paljon. Huomataan että kokonaisrikosaste nousee ja me tullaan kuules näkemään vielä ihan oikea väkivaltainen mellakkakin. Sano sitten mun sanoneen :) ei tarvitse kysyä, että tuliko yllätyksenä. Ei tosiaan tule :D Nyt ei pitäisi näistä tulla enää yllätyksenä mikään sinullekaan. Mutta vielä ehditään toimia asian puolesta.
Takerruit ehkä vähän epäoleelliseen asiaan, kun toi viimeinen lause oli vain lausahdus. Pääpointti oli niissä aikaisemmissa lauseissa.

joo ei suomalaisiltakaan voi odottaa täydellisestä. kylhän tuo lakko nyt oli nolo. moni anarkisti istuu syömälakoissa viikko kausia. nyt ei oo ymmärrystä .että pakko vain odottaa . sitä pitäisi selvittää hmaahantuleville. ei täällä monikaan herkuttele paremalla tervetuloa suomen "köyhyyteen". mutta se ei poista sitä tosia asiaakaan että laitos ruoka on huonoa. terveyttähän on hyvä vaalia nuoresta jo?. muuten terveyskustannukset nousee?. eli todellakin parempaa ruokaa laitoksiin?.

ps toi kuva ei mun mielestä täsmänny erilaiset nenät :) toki huonohko laatunen.

En yleensä koskaan kannata väkivaltaa, mutta kyllä nämä röyhkimyksiä pitäisi rankaista. Kyllä tässä maltillisempikin hiiltyy. Kiitos suvakit, itse aiheutatte että me normaalit ihmiset käännytään äärioikeiston kannattajiksi vähitellen! Historia toistaa itseään, ettei vaan kävisi kuten natsi-Saksassa kun ihmisillä keittää tarpeeksi yli.

En yleensä koskaan kannata väkivaltaa, mutta kyllä nämä röyhkimyksiä pitäisi rankaista. Kyllä tässä maltillisempikin hiiltyy. Kiitos suvakit, itse aiheutatte että me normaalit ihmiset käännytään äärioikeiston kannattajiksi vähitellen! Historia toistaa itseään, ettei vaan kävisi kuten natsi-Saksassa kun ihmisillä keittää tarpeeksi yli.
elähän ny liikaa fantasioi:). ketä se väkivalta hyödyttää tuleeko sulle siitä parempi mieli?. mitä olet tuntenut väkivaltaisen tilanteen jälkeen? katumusta? vai oletko ollut tälläisessä tilanteessa?.

Voihan sitä vaatia lisää rahaa kuka tahansa muukin. Tai parempaa ruokaa. Suomalaiset köyhät voi mennä pitämään samanlaisia mielenilmaisuja. Se vaan on niin, että noita syötetään mieluummin. Kun ollaan suvaitsevaisia. Homot ja maahanmuuttajat.

Voihan sitä vaatia lisää rahaa kuka tahansa muukin. Tai parempaa ruokaa. Suomalaiset köyhät voi mennä pitämään samanlaisia mielenilmaisuja. Se vaan on niin, että noita syötetään mieluummin. Kun ollaan suvaitsevaisia. Homot ja maahanmuuttajat.

Valitettavasti lapset eivät pysty organisoimaan mielenosoituksia tai laitoksissa ja kotinsa vankeina elävät vanhukset. Miksei suvakit järjestä heillekin parempaa sapuskaa?

ps toi kuva ei mun mielestä täsmänny erilaiset nenät :) toki huonohko laatunen.

Siis eihän niissä sama tyyppi ole, ilmeisesti tämä kuvat postannut henkilö (joka esiintyy jälkimmäisessä kuvassa), on vaan joutunut ennen pakoaan todistamaan tuollaisia hirveyksiä. Huomasitko ensimmäisen kuvan alla olleen kommentin, eihän sekään tosiaan viittaa siihen että ao ihminen itse siinä silvotun ruumiin tulessa paistattelisi. En tiedä, mikä pointti oli sillä joka kuvat tähän keskusteluun lisäsi, mutta totta kyllä ettei tuollaisten kokemusten jälkeen ruoka varmaan maistuisi.

Mistäköhän tuo ensimmäinen kuva oli, jostain palstapersun mielestä turvallisesta maasta vissiin?

Siis eihän niissä sama tyyppi ole, ilmeisesti tämä kuvat postannut henkilö (joka esiintyy jälkimmäisessä kuvassa), on vaan joutunut ennen pakoaan todistamaan tuollaisia hirveyksiä. Huomasitko ensimmäisen kuvan alla olleen kommentin, eihän sekään tosiaan viittaa siihen että ao ihminen itse siinä silvotun ruumiin tulessa paistattelisi. En tiedä, mikä pointti oli sillä joka kuvat tähän keskusteluun lisäsi, mutta totta kyllä ettei tuollaisten kokemusten jälkeen ruoka varmaan maistuisi.

Mistäköhän tuo ensimmäinen kuva oli, jostain palstapersun mielestä turvallisesta maasta vissiin?

Isis-terroristeja soluttautuu Suomeen ja suvakit työntävät päänsä pensaaseen.

elähän ny liikaa fantasioi:). ketä se väkivalta hyödyttää tuleeko sulle siitä parempi mieli?. mitä olet tuntenut väkivaltaisen tilanteen jälkeen? katumusta? vai oletko ollut tälläisessä tilanteessa?.

Tosiasia on, että pian täällä ei uskalla liikkua ilman "kättä pidempää". Mitä sinä sanot sille suomalaiselle, jonka raiskaa maahanmuuttaja. Pysähdy ja mieti sen nuoren elämää.

ALLE prosentti tänne tulleista pitää mielenilmauksen ni maahanmuuttokriittiset-eirasistit-kusee hunajaa taas..voi elämä.

Itse tahtoisin kehottaa ja valistaa maahantulijoita syömälakon mahdollisuuksista ja ehdottomasta tärkeydestä, jo ennen rajan ylittämistä.

Erityisen tärkeää mielestäni syömälakko olisi niille muslimipaketeille jotka tulee rajan yli kahden paketissa JA odotettavasti puskevat itestään ulos ihan uuden muslimin josta siitäkin vielä jonain päivänä kasvaa ihan oikea kristittyjä vihaava PikkuTerroristin alku, jolle kotikasvatuksessa siirretty tieto siitä että pääsee Paratiisiin kunhan nöyryyttää julkeita kristittyjä huoria jotka vielä kehtaavat olla peittämättä itteään kaiken näkemänsä omistavan MUSLIMIMIEHEN silmien alla.

Vuonna 2027 tilanne tulee olemaan se että 12-vuotias neitsyttyttö on Suomessa ollut vankina kuin Frizelin kellarissa.

syömälakot on kyl loistavia. vankiloissahan niitä kans harrastetaan. en kyl ymmärrä miksi vaatimuksiin suostutaan. saa olla aikas kova luonne et ittensä nälkään tappaa jos ruokaa on naaman edessä.

No, nehän nolot hätääkärsivät pikku sodanruntelemat raasut söivät sitten monta lautasellista kun kamerat poistuivat paikalta. Jotenkin NIIN noloa, loppui sympatiat, ja nyt mun puoleastan saisivat kaikki poistua täältä Suomesta. Ihan takas kotimaahansa vaan, sitä hyvänmakuista riisiänsä syömään. Ei tuu ikävä lainkaan.

Yhteistyössä