Mikään ei pysy sisällä ja päätä särkee koko ajan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Kymmenes raskausviikko ja kaksi viikkoa sitten tämä meni tällaiseksi. Aamulla keitän puuroa itselleni ja lapsille ja se on ainoa joka saattaa pysyä sisällä pari tuntia. Kaikki muu päivän aikana syömäni tulee ulos vartissa. Päätä särkee aamusta saakka. Neuvolasta määräsivät Panacodeja (migreenitausta) mutta niistä tulee entistä huonompi olo. Voimat on loppu enkä meinaa jaksaa päiviä lasten kanssa... Kumpikaan aikaisemmista raskauksista ei ole ollut näin paha! Onko tähän mitään helpotusta?

Toi on vittumaista kun on migreenikko eikä saa kunnolla hoitaa. Kokemusta itselläkin . Mulla oli eka jakso särkyä 24/7 tossa rv 15 seudulla ja samalla vielä siinä laattasin aamusta iltaan. Pää helpotti itsellään, samoin yrjötys.
Ootko sä ap kysyny apua tohon pahoinvointiin? Pääpuoleen ei taida panacodia kummempaa saada raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ei taida valitettavasti olla kuin aika :hug:

Tuntuu vaan että kuolema tulee... En jaksa kerta kaikkiaan mitään ylimääräistä lasten kanssa, hyvä kun saan ruuan pöytään... Toivottavasti tämä pian helpottaa, tuntuu kuin olisi pysyvä vatsatauti päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ei taida valitettavasti olla kuin aika :hug:

Tuntuu vaan että kuolema tulee... En jaksa kerta kaikkiaan mitään ylimääräistä lasten kanssa, hyvä kun saan ruuan pöytään... Toivottavasti tämä pian helpottaa, tuntuu kuin olisi pysyvä vatsatauti päällä.

Mulla oli sama ensimmäisen raskauden kanssa.Oksensin yötäpäivää nelisen kuukautta.Alkoi jo olemaan ilo vähissä.Voimia sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Toi on vittumaista kun on migreenikko eikä saa kunnolla hoitaa. Kokemusta itselläkin . Mulla oli eka jakso särkyä 24/7 tossa rv 15 seudulla ja samalla vielä siinä laattasin aamusta iltaan. Pää helpotti itsellään, samoin yrjötys.
Ootko sä ap kysyny apua tohon pahoinvointiin? Pääpuoleen ei taida panacodia kummempaa saada raskaana.

Kyllä mä viime viikolla soittelin neuvolaan kun sitä oli jatkunut viikko. Luulin tosiaan ensin että kyse oli vatsataudista jonka muutkin perheenjäsenet oli juuri sairastaneet. Mutta siellä ne vaan voivotteli ja sanoivat että menee ohi aikanaan. Mulla tosiaan kaksi raskautta takana ja ensimmäisessä vaivasivat jonkin verran migreenit ja toisessa eivät juurikaan. Mitään näin pahaa ei ole kyllä tullut ennen vastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Kyllä mä viime viikolla soittelin neuvolaan kun sitä oli jatkunut viikko. Luulin tosiaan ensin että kyse oli vatsataudista jonka muutkin perheenjäsenet oli juuri sairastaneet. Mutta siellä ne vaan voivotteli ja sanoivat että menee ohi aikanaan. Mulla tosiaan kaksi raskautta takana ja ensimmäisessä vaivasivat jonkin verran migreenit ja toisessa eivät juurikaan. Mitään näin pahaa ei ole kyllä tullut ennen vastaan!

Jaksuja! Jospa se pian sulla helpottas. Mie söin sillon pahimpana aikana vettä, mehua ja maissinaksuja. Kaikki muu maistu tai hais liikaa...
Sielä jossain loppupäässä kun oli taas migreeni jakso ja vielä pahempana, neuvolalekuri työns mulle imigranreseptin kouraan ja käski ottamaan jos aivan pakko. Sekin onneksi sitten meni enkä tarvinnu sitä suihketta vauvalle tarjota.

Yhteistyössä