Mikä vois nostaa kuumeen pojalla?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Muu kuin vauvarokko? Ja vauvarokkokin epäilyttää koska ikää pojalla on melkeen 4 v :whistle: vai voiko rokko tulla tuonkin ikäiselle?
Kun mitään muuta oiretta ei ole kuin korkea kuume joka taas aiheuttaa päänsärkyä :/ Niin ja siis kuumetta eilisestä lähtien 38-39 astetta. pojalla veto veks :(

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
korvatulehdus? tytöllä kerran ollu kuumetta 40 astetta korvatulehduksen takia. Kuume nous ihan yhtäkkiä.

ei valita korviaan. eikä kyl oo koskaan elämänsä aikana sairastanu korvatulehdusta, toisin kuin isoveljensä jolla tulehduksia riesaksi asti :whistle:

siis onko muita oireita vai vaan kuume ...räkää....yskää tms.
Mun lapsista 2 on mansikalle allergisia sillai että ne saa tuoreita mansikoita syötyään kuumeen mutta se ei yleensä kestä kuin yhen illan ja yön tai sillai....mutta jos syövät enemmän kuin 2-3 tuoreita mansikoita niin aina iän myötä toisella on kai jo helpottanu tai ainakin oppinu varovaiseks.

tervehdys!meillä nousi 4v pojalle tänään 38,8 asteen kuume...valittaa et silmiin sattuu.
nuorimmaisella oli neljä päivää 39 kuume vajaa kaksi viikkoa sitten. se oli vauvarokkoa.
meilläkin lapset ollut nyt 4pv tarhassa, heti ne taudit lähtee liikkeelle...itse myös kamalassa räkätaudissa.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja manhattan2:
tervehdys!meillä nousi 4v pojalle tänään 38,8 asteen kuume...valittaa et silmiin sattuu.
nuorimmaisella oli neljä päivää 39 kuume vajaa kaksi viikkoa sitten. se oli vauvarokkoa.
meilläkin lapset ollut nyt 4pv tarhassa, heti ne taudit lähtee liikkeelle...itse myös kamalassa räkätaudissa.. :snotty:

:wave: Koittakaahan tekin parantua!

Jollekin joka kyseli niin ei ole muita oireita kuin korkea kuume. Ja päänsärky joka helpottaa kun kuume lasketaan lääkkeillä.

No nyt poika heräs sohvalla ja vatsaan sattuu. Yritin koskea niin ei saanut, koska sattui. Jaa-a, näinköhän sitä pitäis päivystykseen vielä iltaisella lähteä :|

ei ole kuitenkaan oksentanut ja kakka normaali. voiskohan vatsakipu olla siitä kun ei ole syönyt mitään?

Yhteistyössä