Mikä voi aiheuttaa jatkuvaa pahoinvointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos etsitään fyysisiä syitä. Henkisesti voin huonosti ja se voi tietenkin heijastua ja varmasti heijastuukin ainakin osittain oloon. Varsinkin aamuisin on huono olo, kun herään. Ja pitkin päivää, välillä helpottaa. En ole takuulla raskaana, on testattu jne Aiemmin olen ollut esimerkiksi suuri broilerin ystävä, nyt en voi syödä enää sitäkään :(
Mitkä fyysiset sairaudet voi aiheuttaa jatkuvaa huonoa oloa? Olen käynyt vasta hierojalla sarjan joten ei ole jumiutuneet niskatkaan. Rauhoittavia joudun syömään mutta ei niistäkään aiemmin ole mitään tullut....

voipi liittyä stressiin ja ylävatsaoireisiin. Suosittelen lääkärissä käyntiä, voit tarvita haponestolääkityksen kuukauden ajaksi.
Mutta nuo lääkkeet joista puhut, ovat luultavasti osasyyllisiä pahoinvointiisi. Kannattaa keskustella ne määränneen lääkärin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuo:
voipi liittyä stressiin ja ylävatsaoireisiin. Suosittelen lääkärissä käyntiä, voit tarvita haponestolääkityksen kuukauden ajaksi.
Mutta nuo lääkkeet joista puhut, ovat luultavasti osasyyllisiä pahoinvointiisi. Kannattaa keskustella ne määränneen lääkärin kanssa.

Mulla on kyllä paljon närästystä, voisikohan liittyä tähän?
Olen käyttänyt mielialalääkkeitä ja rauhoittavia vuoden ja aiemmin ei ole mitään tullut. Raskasta :(

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä en osaa sanoa muuta kuin, että minulla niitä aiheutti henkinen puoli. Aikalailla tutkittiin päästä varpaisiin fyysisten sairauksien poissulkemiseksi.

Miten tilanne parani / paraniko?

Pikkuhiljaa parani kun sain henkistä puoltakin kuntoon.

Mulla on mieliala kohonnut vuoden aikana tosi paljon mutta tilalle tullut ahdistus ja nyt uutena nämä fyysiset oireet. On välillä niin turhauttavaa ja surullista...

tuo menieren tauti ei kuulostanut täsmäävän.

Yhteistyössä