Mikä virka näillä pallukoilla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta pallukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musta pallukka

Vieras
Geisha kuulatko nää oikeelta nimeltään on, tai jotain sinne päin. Mä sain nää mieheltäni kun pyysin lantionpohjalihaksien jumppaamiseen, mut eihän näille tarvii tehdä mitään, siellähän ne "pesässään" on ihan tyytyväisenä :).
Pitäiskö olla vaan tyytyväinen? Josko ne lihakset sit on kunnossa ...
Laitoin oikein liukastetta, jonka olivat mukaan myyneet, mut silti ei tarvii "jumpata". Kertokaa kokeneemmat mitä näillä tehdään ;).
Kiitos!

Onko ne semmoiset kuulat vaan vai palot, jonka sisällä on jotain, siis väriseekö ne kun niitä liikuttaa? Jos ne onkin ihan vaan hyvän mielen tuottamiseen, eikä semmoiset harjoituspallot ollenkaan, kun mä luulen tietäväni, eä geisha kuulat on eri asia kun ne treenaus pallot??
Treenaamisen tarkoitetut on pienemmät eikä niissä ole sisällä sitä toita palloa, mikä saa ne värisemään.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Onko ne semmoiset kuulat vaan vai palot, jonka sisällä on jotain, siis väriseekö ne kun niitä liikuttaa? Jos ne onkin ihan vaan hyvän mielen tuottamiseen, eikä semmoiset harjoituspallot ollenkaan, kun mä luulen tietäväni, eä geisha kuulat on eri asia kun ne treenaus pallot??
Treenaamisen tarkoitetut on pienemmät eikä niissä ole sisällä sitä toita palloa, mikä saa ne värisemään.

No mun mies oli nimenomaan ostanu nää "jumppapalloiks", mut näissä tosiaan taitaa olla jotain sisällä. Ei nää kyllä nimeltään Geishat oo, vaan jotain ihan muuta ja mukana paketissa oli jumppaohjeet ... Mä en vaan tee niillä ohjeilla mitään kun ne oli just niin päin et jos ei jaksa pitää palloja sisällään ... Noh, tulipahan kokeiltua :).

Alkuperäinen kirjoittaja musta pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No mun mies oli nimenomaan ostanu nää "jumppapalloiks", mut näissä tosiaan taitaa olla jotain sisällä. Ei nää kyllä nimeltään Geishat oo, vaan jotain ihan muuta ja mukana paketissa oli jumppaohjeet ... Mä en vaan tee niillä ohjeilla mitään kun ne oli just niin päin et jos ei jaksa pitää palloja sisällään ... Noh, tulipahan kokeiltua :).

Smart balls?

mulla on vissiin tollaset smart balssit... tai jotkut. mut ei ne kyllä mulla sisällä pysy sekunttiakaan... tarkottaako se nyt sitä että mun lantionpohjalihakset on aivan olemattomat..

Toi Smart balls kuulosti tosi tutulta, mut kaivoin kuulien mukana tulleen lapun esille ja siinä lukee Joyballs. Laatikon oon ehtiny jo heittää pois. Eihän toi Joyballs oikein lupaavalta kuulosta jumppaamista ajatellen :D.

niissä palloissakin on eri kokoja, on tainut mies ostaa liian isot... ;)
Itse ostin kolmannen jälkeen geishat ja ylläri ekaksi ihan liian isokokoiset. Nyt tarkista halkaisija ja ilmoita miehelle että pienemmät, kiitos !

Alkuperäinen kirjoittaja Schmettis:
niissä palloissakin on eri kokoja, on tainut mies ostaa liian isot... ;)
Itse ostin kolmannen jälkeen geishat ja ylläri ekaksi ihan liian isokokoiset. Nyt tarkista halkaisija ja ilmoita miehelle että pienemmät, kiitos !

Joo, näin on tehtävä, vaikka kolmannen nimen nimipäivälahjaks ;).

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Eikös se idea ole, että ne pysyvät sisällä, mutta niitä pitää saada liikuteltua ylös ja alas?? Silloinhan ne lihakset voimistuu!!

Juuri niin se on tullut tehtyä. Vaikka pari ekaa kuukautta pidin vaan niitä "siellä" liikkuessani.

Ei ne minullakaan siellä tunnu olevankaan, ja monesti sitten ihan unohdan ne pikäksikin aikaa. Jotenkin vaan auttavat, koska lihaskunto on nyt paaaaljon parempi. Nämä on Smartballs merkkiset.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mä oon käsittänyt et se tärinä stimuloi niitä lihaksia :o

Niin juuri ne toimii, tai ne joissa on sellaiset heiluvat painot siellä sisällä. Sitten vain pitäis ahkerasti liikuskella pallojen käytön aikana. Ulkoilu vaikka vaunuja työntäen on ollut hyvin tehokas keino samalla kuulia käyttäen.

Yhteistyössä