Mikä vikana, masennus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ammis

Jäsen
06.09.2006
429
0
16
Mikähän mahtaa olla vikana kun kaikki tökkii, tekis mieli heittää kaikki lääkkeet nurkkaan ja katsoa mitä tapahtuu kun on tarpeeks kauan ilman niitä? Kumpikohan tulis ensin sydäri vai aivoinfarkti? Joudun ottamaan kalleimman mahdollisen diabeteslääkkeen käyttöön kun mikään muu lääke ei käy kun (vatsa ei kestä niitä). Tekis mieli vaan itkeä, muutenki oon ollu tosi itkuherkkä loppu kesästä lähtien.

Hormonitoimintakin on ihan sekasi, kp huitelee yli 40. Mulla on suuri riski vielä saada aivojenverenkiertohäiriötä kun suvussa on diabeteksen lisäks sepelvaltimotautia ja veritulppia vaikka muille jakaa ja itselläni kuukaus sitten ensimmäinen verenkiertohäiriö epäily. Nyt oon sen suhteen seurannassa, jos tulee puutumisia ni pitää välittömästi laittaa tekstari omalle neurologille et jos onnistuis järjestää mulle pään magneetti kuvauksen kaikilla herkuilla (verisuonisarjoilla).

Pomo heitti viel pommin päivällä silmille, on päättäny antaa mulle lisää töitä vaan sen takia et yhtä ihmistä ei työt oikein kiinnosta. Ko. työt on viel sellasia mitkä multa otettiin pois ihan vaan migreenin helpottamiseks kun oli paljon päivystys käyntejä. Ja nyt tää yks puupää kun ei kykene tekee mitään ni ne tungetaan mulle takasi. Ihmetyttää vaan se et aina miks mulle, varsinki ku oon saanu migreenini tosi hyvin hallintaan. Reilu 3 vuotta sitten sain vastuulleni talon sisäisen lehtikierron äitiysloman ajaks mut ylläri ko. henkilö ei haluakaan sitä takasi ja nyt siltä tulee vielä lisää hommia mulle. Ärsyttävintä täs on se et koskaan ei kysytä että haluaisitko vaan aina ilmotetaan et sä saat tehtäväks.

Mun oma neurologini just viikko sit kehu kuinka hyväs kunnos oon vuoteen 2005 verrattuna enpä taida enää kohta olla.

Mun pää hajoo kohta |O |O , välil tekis mieli heittää ihan oikeesti noi lääkkeet partsilta alas ja mennä ite perässä. :ashamed:

Yhteistyössä