Mikä vika siinäkin on jos pukee H&M vaatteita lapselle ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitipäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitipäiti

Vieras
Kertokaapa se mulle.

Minä olen alkanut ostaa enemmänkin kyseisestä liikkeestä, koska
iloisena yllärinä vaatteet ei todellakaan ole niin huonoja kuin monien puheet on antanut ymmärtää. Meillä H&M vaatteet on kestänyt lapsilla paremmin kuin moni yhtä aikaa ostettu "merkki" vaate.
Olenko ainoa joka on huomannut saman?
Samahan tuo mitä tuolla kerhossa on päällä, kunhan on kaunista ja kulutus kestävää.

Ihan hyvin on H&M:n vaatteet kestäneet meilläkin! Itselläni on esim samalla kauppareissulla ostetut t-paidat, toinen H&M:n ja toinen Esprit, ja H&M:n paita on pysynyt paljon paremmin väreissään! (ja juu, on noudatettu pesuohjetta)

Samaa mieltä olen. Muutoin en kyseisen liikkeen palveluita käytä, mutta muksulle vaatteita ostan kyllä. Ja ihan samasta asiasta iloisesti yllätyin, kun eivät olekaan huonolaatuisia ollenkaan.
Hyvin ovat kestäneet. Ja sieltä saa paljon kivemman värisiä vaatteita pojalle kuin monesta muusta liikkeestä. Muutakin kuin pelkkää sinistä ja mustaa. Ja kokemuksesta voin sanoa, että moni muu vaate kestää paljon vähemmän!!

Kuka on sanonu että siinä on jotain vikaa?

Mä ainakin ostan paljon lapselle sieltä;ne on kivannäkösiä,kestäviä ja pojallekin kivan värisiä ja hintakin ok!

Kyllä perus settii alan ostaa sieltä.. olen aivan äimänä miten kesä vaatteet on kestäny. ei ole nukkavieruja eikä venyneitä.
paremmassa kunnossa kun samaan aikaan ostetut esprtin ja ellen setit :O

En käsitä miksi jotkut niitä boikotoi.
Ja minulle ei kyllä ole sama mitä lapsella on päällä. On mukava pukea lapsi kivannäköisesti. (Siis minun mielestäni kivannäköisesti.)
Laatu on todella hyvää. Erityisesti alle 92-cm vaatteissa.
Kuviollisia vaatteita en sieltä paljon osta, kun poikani ei niistä örkeistä ym. pidä. Vaikka nyt oli kiva kun oli autokuvioisiakin vaatteita pojille.

Minusta lasten vaatteissa laatu on hyvä. Paljon parempi kuin esim. Tutassa. Varsinkin vauvan vaatteita ostin H&M paljon (=lähes kaikki ). Isommille en sitten ole enää löytänyt H&M:stä kivoja vaatteita, kun en oikein noista pääkalloista ja suurista kuvista välitä.

Aikuisten vaatteiden laatu sitten taas on mielestäni huonoa.

ei niillä oo ainakaan enää lapsityövoimaa nykyään. Ovat tehneet muutoksia siinä.

Ja hyviä vaatteita ovat, eikä hinnalla pilattuja yleensä (paitsi jotkut farkut tms vähän tyyriitä mun kukkarolle) Ja meillä on monet h&m vaatteet kestäneet kolmella lapsella, eli ollaan saatu kahden lapsen käyttämiä meidän neidille ja edelleen ihan hyviä moni niistä

no tällä palstalla ei monestikaan saa tehdä sitä ja tätä ja tuota. vaatteet pitää joko ostaa kirpparilta tai sitte burberryn myymälästä.

ja vitut, mä en jaksaa enää tätä palstaa, elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita just nyt.

adios.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Isommille en sitten ole enää löytänyt H&M:stä kivoja vaatteita, kun en oikein noista pääkalloista ja suurista kuvista välitä.

Aikuisten vaatteiden laatu sitten taas on mielestäni huonoa.

Mä en ole pojalle ostanut yhtään pääkallo-tai muita örkkivaatteita mut paljon raidallisia ja yksvärisiä puseroita,muitakin kun sitä sinistä ja mustaa...

Aikuisten vaatteista mulla ei ole kokemusta.

H&M:llä on kyllä paljonkin muita kuin örkkivaatteita ja suuria kuvioita isommille. Usein jos silmäilee myymälää ne örkkikuvat pistävät silmään, mutta mm. yksivärisiä ja raidallisia paitoja löytyy vaikka missä väreissä.

Alkuperäinen kirjoittaja hopsuli:
H&M:llä on kyllä paljonkin muita kuin örkkivaatteita ja suuria kuvioita isommille. Usein jos silmäilee myymälää ne örkkikuvat pistävät silmään, mutta mm. yksivärisiä ja raidallisia paitoja löytyy vaikka missä väreissä.
Mä en ole aikoihin löytänyt kivoja pitkähihaisia H&M:stä. Täällä on alle 86 cm ihan hyvä valikoima mutta siitä ylöspäin on mielestäni valikoima huono, siis pojille. On mikki hiirtä, spidermania ja pääkalloja. Nättejä T-paitoja (kirkkaita raitoja) löysin keväällä pojille. Mutta ehkä sitten syysvaatteista löytyy kivoja.

Itse ostan lähes kaikki lasten vaatteet H&M:ltä.
Ne on mun mielestä nättejä ja hinta ja laatusuhde kohdallaan.
Jotku väittää että ovat huonolaatuisia mutta ei minusta.
Kaikki on ollut hyviä vaateita joita olen ostanut ja kestänyt lapsilla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
eiks H&M käytä vaatteiden valmistuksessa lapsityövoimaa?

Tän takia mäkin ajattelin, että jotkut boikotoi H&M:aa, eikä huono syy ollenkaan :/

Joo,parempihan niidenkin lapsraukkojen olis olla h'oraamassa jossain kadulla kun tehdä tehdastyötä huonolla palkalla...

Raision Myllyn H&M:ssä on tosi kivoja vaatteita 86cm:lle ja alle mutta sitten yli 86 sentin vaatteet eivät sitten ole enää niin kivoja. En tykkää spidermaneista enkä pääkalloista ja koska poika ei vielä itse osaa sellaisia pyytää niin en ole ostanut. Ulkovaatteita en sieltä enää osta. ostin pojalle fleecevuoriset hiukan muovipintaiset housut. Housujen pääliosa murtui lahkeiden suusta eikä ollut edes kylmää.

tutalla on muuten ollu huonolaatuisia bodeja kun oon ostanu. hempan on parempaa matskua ja kestää paremmin käytössä
EtSaKeSe.gif

oon ostanu jo 92:sia mun 74selle.paidat menee hyvin. housut sitten omampaa kokoa

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Itse ostan lähes kaikki lasten vaatteet H&M:ltä.
Ne on mun mielestä nättejä ja hinta ja laatusuhde kohdallaan.
Jotku väittää että ovat huonolaatuisia mutta ei minusta.
Kaikki on ollut hyviä vaateita joita olen ostanut ja kestänyt lapsilla. =)

Tätä peesailen. Lisäksi ostan paljon vaatetta itsellenikin sieltä... Parhaimman näköisiä vaatteita, ovat kestäneet hyvin pesun ja käytön ja ei ole kallista...