Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa'a:Meillä pitää välillä samanlaista ääntä, voisin veikata että jotain pikkusia kivenmurusia tms ois päässy sinne jonnekkin ritisee...?
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Rummun ja altaan väliin on joutunut jotain ylimääräistä. Ootko pessyt seillä rintsikoita...kaarituellisia...sillee valtoimenaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Onko päältä täytettävää, vai edestä ladattavaa mallia se kone?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on hiiliharjakone, hiilet ovat kuluneet. Tämä pitää samanlaista ääntä kuin rummun välissä olisi jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Kuuluuko ääni kun tyhjänä käsin hiljalleen kääntelet rumpua?
Vaiko vain koneen käydessä itse (pyykätessä)?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Saako sen rummun ja altaan välin tsekattua itse?
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Saako sen rummun ja altaan välin tsekattua itse?
Ei ole välttämättä ihan yksinkertaista...
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on hiiliharjakone, hiilet ovat kuluneet. Tämä pitää samanlaista ääntä kuin rummun välissä olisi jotain.
Mistä mä tiedän onko se hiiliharjakone?
Mutta kone siis on 1v1kk vanha, eli ei luulis että siitä on vielä mikään osa käytön vuoksi kulunut...kai?
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Saako sen rummun ja altaan välin tsekattua itse?
Alkuperäinen kirjoittaja tosi yksinkertaista:Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Saako sen rummun ja altaan välin tsekattua itse?
jos edestä ladattava kone,vastus vaan irti ja käsin kokeilemaan altaa ja rummun välistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
eip ole kaikissa koneissa laisinkaan tuollaisia, ei mulla ainkaan, ei ole ollu enää 20:een vuoteen. Enemmistössä koneita toki edelleen (uusissakin) on.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:En osaa sanoa onko tuo kovassa käytössä vai ei...kai se on ihan normaalissa käytössä. Perhekoko 2+2.