Mikä vartalotyyppi tämä on mielestänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kapea vyötärö alamahapömppiksellä, kapea lantio ja pylly, mutta paksut reidet ja pohkeet. Ylävartalo on normaali/hoikka ja pienet/normaalit rinnat.

Mä olen tämän mallinen. Mulle tulee ylipainossa tuommoiset reisien satulalaukut ja se tekee lantioon leveän vaikutuksen, kun ne rasvamäärät suurenee ylipainossa tuossa satulalaukussa. Sitten, kun laihdun melkein normaalipainoon musta tulee kuvanlainen kapea lantioinen ja pienipyllyinen, mutta paksureitinen. Jos oon päärynä, eikö päärynälle mene rasva myös lantioon ja pyllyyn? Mulla ne on kapeat, mutta reidet kerää kaiken enimmän rasvan. Mikä oon kropan mallilta mielestänne? Tiimalasi? Joku päärynän ja tiimalasin välimuoto? Ts. mulla esim pylly/lantio on normaalipainon ylärajoilla jo enää kokoa 38, vaikka reidet on suhteessa paksut.

thigh-liposculpture-liposuction-before-fullsize-17901-33486.jpg

Hartiat eivät ole mitenkään erityisen kapeat ja rintakehä on melko leveä. Rinnat on kumminkin 80C.

Miten saan hoikat ja sirot sääret ja reidet? Onko pakko vaan laihduttaa, kunnes yläkroppa on keskitysleiriläisen näköinen ja alakroppa viimein siro?

Hartiat eivät ole mitenkään erityisen kapeat ja rintakehä on melko leveä. Rinnat on kumminkin 80C.

Miten saan hoikat ja sirot sääret ja reidet? Onko pakko vaan laihduttaa, kunnes yläkroppa on keskitysleiriläisen näköinen ja alakroppa viimein siro?
Ei taida onnistua millään. Opi elämään sen faktan kanssa. :unsure:

Istuvat vaateet niin ei tarvii tehä mitää. Toi kuvakin olis ihan hyvä jos olisi oikean kokoiset hipsterit jalassa.

Minulla kylkiluun törröttävät ja yläselkä on lihaksikas/luiseva. Tisseistä lähtee myös täytteet, kun oikein tiristää rasvaprosentin pieneksi. Silti rasvaa on edelleen reisissä ja takapuolessa. Niitä ei saa millään pois, ellei halua anorektikoksi.

Voin ryhtyy anorektikoksia sitten, kun on kaikki muksut tehty. Nyt edes suht pieneksi pitäisi päästä alakropastakin. En oikein uskos, että mun kropanmallilla ei vois onnistua.

Istuvat vaateet niin ei tarvii tehä mitää. Toi kuvakin olis ihan hyvä jos olisi oikean kokoiset hipsterit jalassa.
Niinpä. En ymmärrä mikä pakkomielle naisilla on ahtaa päälleen aivan liian pieniä ja kireitä vaatteita. Jos on xxl niin ei näytä yhtään hoikemmalta vaikka ujuttaa päälleen s-kokoa olevia vaatteita. Eikä mun mielestä ole rumannäköistä se että on ylipainoinen, vaan just se, että sitä yritetään peitellä liian kireillä vaatteilla.

• Tykkää
Reactions: vierailijatartar
Minulla kylkiluun törröttävät ja yläselkä on lihaksikas/luiseva. Tisseistä lähtee myös täytteet, kun oikein tiristää rasvaprosentin pieneksi. Silti rasvaa on edelleen reisissä ja takapuolessa. Niitä ei saa millään pois, ellei halua anorektikoksi.
Tässä taas tervettä mallia nuorille tytöille: naisessahan ei sit saa ollaa yhtään rasvaa. Rasvaprosentin on oltava 0.

Ap ootko sä itse tuossa kuvassa vai onko se esimerkkikuva? Ihan uteliaisuudesta, mikä on sun vyötärön ympärys? Me ollaan sun kanssa ihan eri mallisia, olen hoikka kauttaaltaan mutta en koskaan saisi hankittua itselleni tuollaista vyötäröä. Tai sitten pitäisi poistaa pari kylkiluuta jo.:D

Yhteistyössä