Mikä vartalonmalli on näillä mitoilla? Huom. älkää pelästykö isoja mittoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juuli

Vieras
Rinnanympärys: 120cm
Vyötärö: 109cm
Lantio:124cm

Mä en osaa ajatella itseäni päärynäksi tai omenaksi koska mulla kuitenkin joka kohta noista selvästi toisistaan erottuva. Kun ajattelen omenalla olevan isompi vatsa ja suhde lantioon on lähes olematon. Päärynällä taas mun käsityksen mukaan alavartalo selvästi isompi kuin muu vartalo.

Oikaiskaa jos olen väärässä ja kertokaa mielipiteenne noiden mittojen perusteella.

Minuakin kiinnostaisi omat mittani (sori ap että tungen tähän). Vartalonmalli kun on tavallaan päärynä mutta ilman sitä päärynän pyöreyttä ja tunnusomaista kapeutta rinnan kohdalla. Eli suoraviivainen (hitto vieköön..enemmänkin SUORA!!) ylävartalo, vyötäröstä kunnon pyöreys lantioon asti ja sitten taas suoraa...pylly melko litteä (läskejä lukuunottamatta), isot rinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
anteeksi mutta pelästyin mittojasi.....taidat olla tosi iso tyttö

Mä en ole edes vielä iso vaan tiedän monia jotka ovat kymmeniä kiloja mua painavempia.

niin varmaan, ainahan jostain löytyy lihavampi. Itse painan 58kg vähemmän kuin sinä.

Mitä sitten? Olenko mä kysynyt sun painoa? Mä en edes haluaisi painaa noin vähän kuin sä, aivan liian vähän mun pituiselle.

Your body shape: Banana or Straight

"Banana or straight (rectangular)

The waist measurement is less than 9 inches smaller than the hips or bust measurement."

http://www.calculator.net/body-type-calculator.html

Eli banaani/suora.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Your body shape: Banana or Straight

"Banana or straight (rectangular)

The waist measurement is less than 9 inches smaller than the hips or bust measurement."

http://www.calculator.net/body-type-calculator.html

Eli banaani/suora.

Kiitos linkistä! :flower: Nyt menen tuonne testailemaan millä mitoilla olisi kiva vartalo. :D Laihdutus nimittäin on menossa ja tähän mennessä painoa on tippunut viitisen kiloa. Ei paljoa, mutta alussa tässä vasta ollaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
anteeksi mutta pelästyin mittojasi.....taidat olla tosi iso tyttö

Mä en ole edes vielä iso vaan tiedän monia jotka ovat kymmeniä kiloja mua painavempia.

niin varmaan, ainahan jostain löytyy lihavampi. Itse painan 58kg vähemmän kuin sinä.

Kerroppa ne muut mittasikin :)
Kaikki vaan ku ei halua painaa 50kg. ja pituutta on ton verranko ap.llä niin ihan liian laiha olis.

Yhteistyössä