Mikä turvaistuin Avensikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tojota
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole mutta mun vanhemmilla on ja muutaman kerran kun poika on menny mummin kyydissä nii ollaa siirretty istuin siihen ja ollu tosi tukevasti siinä kiinni ja tilaakin on vaikka poika on jo 3v ja istuu selkä menosuuntaan ja istuimena Graco cosmic (2004). Tosin itse ostaisin mielummin jonkun Britaxin istuimen esim. Securan,mut kannattaa käydä kokeilemassa istuimia autoon. Onko teillä isofix kiinnikkeitä autossa? Tämä Avensis on siis vm-99 mikä mun vanhemmilla on.

Meidän Avensis on viime vuoden mallia.
En tiedä mistään isofix-kiinnikkeistä! En tiedä autoista muutenkaan mitään...
Te keillä on Britaxin Two-way elite Avensiksessa; Onko istuin helppo kiinnittää? Onko miten paljon jalkatilaa lapsella? Saako helposti makaavampaan asentoon?
Ja sama kysymys Cosmicin omistajalle!

Me mietitään Gracon Cosmicin ja tuon Britaxin välillä....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 16:45 Tojota kirjoitti:
Meidän Avensis on viime vuoden mallia.
En tiedä mistään isofix-kiinnikkeistä! En tiedä autoista muutenkaan mitään...
Te keillä on Britaxin Two-way elite Avensiksessa; Onko istuin helppo kiinnittää? Onko miten paljon jalkatilaa lapsella? Saako helposti makaavampaan asentoon?
Ja sama kysymys Cosmicin omistajalle!

Me mietitään Gracon Cosmicin ja tuon Britaxin välillä....

Meillä on siis Cosmic, mutta erimerkkinen auto.
Istuin on helppo kiinnittää, todella tukeva ja jämäkän oloinen. Jalkatilaa on hyvin, mahtuu varmaan vielä 3 vuotiaanakin hyvin selkä menosuuntaan. Makaavampaan asentoon on näppärä asentaa kesken matkankin. Vöissä kätevä "löysennysnappi" ja samoin myös helppo kiristää vyöt sitten sopiviksi. Kokemusta Aktan istuimesta 12 vuoden takaa, ja edelleen tyytyväisiä! :flower: :flower: =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 17:33 -Tumpula- kirjoitti:
Avensiksessa on vakiona Isofixit.

Mä edelleen suosittelen tuota Mobia. :D On paljon jalkatilaa ja saa tosi helposti ajon aikanakin makaavaan asentoon. =)

Minä ainakin ehdottomasti ottaisin isofix-istuimen jos autossa on kiinnikkeet! Vielä ei kai vaihtoehtoja ole montaa mut ainakin just tää Maxi-Cosi ja Britaxin Fixway.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 16:54 Tojota kirjoitti:
Minkähän hintainen tuo Mobi tai Fixway on? Ja onko minkä painoiselle/ikäiselle maximissaan?
Mobi ei ole isofix-kiinnityksellä. Maxi-Cosilla on Priorifix-niminen istuin joka on mutta mä en sitä ostaisi koska se on kasvot menosuuntaan. :/ Tuo Britax Fixway on selkä menosuuntaan, sen voisin ostaakin. =) Tosin hinta voi olla melko suolainen. Britaxilla on toinenkin isofix-penkki mutta se on kasvot menosuuntaan...

Mobi tulee siis ihan turvavöillä kiinni. Hinnat vaihtelee, mä olen nähnyt sitä 189-299 eurolla. :D Painoraja on muistaakseni 9-18 kg.

Yhteistyössä