L
Loukattu isä.
Vieras
Haluaisin viettää poikani kanssa mahdollisimman paljon aikaa yhdessä, koska hän on sentään oma poikani ja rakastan häntä mutta poika asettaa kaiken muun etusijalle. Hänelle esimerkiksi koulu, urheilu, ystävät, tietokoneet ja monet muut asiat ovat tärkeämpiä kuin minä. Pahinta on se, että hän on nyt löytänyt tyttöystävän ja viettää aikaa tämän kanssa sen sijaan, että viettäisi aikaa minun kanssani. Haluaisin olla poikani paras kaveri ja saisin helliä, hemmotella ja halia häntä kovasti mutta aina kun hän tulee kotiin, niin hän menee suoraa huoneeseensa ja lukitsee oven sisäpuolelta. Sitten kun menen oven taakse koputtelemaan ja pyytämään poikaa kanssani tekemään jotain kivaa, niin hän huutaa, että "Painu pois sieltä, minulla on läksyjä". Tänään poika sanoi äidilleen minuun viitaten, että "Minä en kestä, kun tuo isä on tuollainen kyylä" ja kun minä kysyin, että "Miksi sinä olet noin julma? Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt", niin poikani sanoi, että "Väkisin menee hermot, kun sinä roikut koko ajan melkein perseessä kiinni etkä anna hetken rauhaa" ja vaimonikin totesi, että minun suhteeni poikaan on epäterve ja muistuttaa jo melkein insestiä vaikka minä haluaisin vain antaa pojalleni aikaani, mitä en ehtinyt hänelle hänen lapsuudessaan antamaan :-(