Mikä tossa deko-mainoksessa ärsyttää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Puoli palstaa tuntuu purnaavan tosta deko-mainoksesta, joka ilmaantuu ketjuun aina sen viidennen viestin jälkeen. Pieni mainos, joka ei vilku eikä välky, vaan olla möllötä. Ei siis pitäisi häiritä ketään!

Hirveen moni kuitenkin tuntuu vetävän siitä herneen nenään. Miks hemmetissä???

Kysyn vaan.

Enää ei ärsytä kun joku mukava ihminen neuvoi miten sen sai blokattua pois.
Typerässä paikassa se mainos, mainostaisivat sivun alareunassa tms. niinkuin muutkin. Hyppäsi silmille sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hyppäsi silmille sieltä.

Se mua ihmetyttää tässä ärsytyksessä, että kun se EI hyppää silmille, niin kun noi sivupalstassa ja alla olevat kilkuttimet. Vähemmän tää dekon juttu häiriö aiheuttaa kun noi kaikki hemmetin nestlet ja muut...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hyppäsi silmille sieltä.

Se mua ihmetyttää tässä ärsytyksessä, että kun se EI hyppää silmille, niin kun noi sivupalstassa ja alla olevat kilkuttimet. Vähemmän tää dekon juttu häiriö aiheuttaa kun noi kaikki hemmetin nestlet ja muut...

No kyllä se mun silmille sieltä hyppäsi keskustelujen välistä. Prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hyppäsi silmille sieltä.

Se hyppää silmille, koska se on KESKELLÄ näkökenttää. Nuo reunojen vilkuttimet ovat näkökentän laidoilla, siellä ne on helpompi jättää täysin katsomatta kuin keskellä näkökenttää törröttävä liikkumaton värimainos.

Enää ei ärsytä kun joku mukava ihminen neuvoi miten sen sai blokattua pois.
Typerässä paikassa se mainos, mainostaisivat sivun alareunassa tms. niinkuin muutkin. Hyppäsi silmille sieltä.

Peeshi =)

No yleensäkään mä en halua lukea samaa mainosta useaa kertaa päivässä. Nyt jos luet viisi ketjua, näet mainoksen viisi kertaa.

Ja jos olet addikti kuten minä, voit nähdä saman mainoksen aika monta kertaa uudestaan päivän aikana. :D

Siis mä en edes huomaa noita sivuilla roikkuvia mainoksia. Tossa alla näemmä on joku Tjäreborgin mainos, mutta sitä ei edes noteeraa. Tuo Deko on kuitenkin tosi häiritsevä. Ja vähän niinkuin pakkosyöttöä. Mä inhoan sellaisia mainoksia. Sama kun joskus vaikkapa Iltalehden sivuilla joku mainos vaan aukeaa vaikka ei ite oo sitä avannut. Ei tulis mieleenkään tollasta mainosta edes katsoa ja tuun kyllä kiukkuiseksi sellaisesta.