Mikä toi tiketin plain rain oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymm

Vieras
Siis onko se joku vk-puku vai mikä?

Mä oon ihan pihalla näissä vk-jutuissa nyt. Poika 3v ja alottaa ens kuus päivähoidon. En yhtään tiedä millasta vk-kampetta mä sille hankin..

viime keväänä meillä oli vaan yks vk-puku colorkidsin.kura vaatteetkin oli mutta niille ei kyllä paljon käyttöä ollut. mä jotenkin inhoan kura vaatteiden pukemista lapselle ja sitten se riisuminen ja pitää ne kuravaatteetkin puhdistaa/pestä.

neuvoja, mikä kannattaa mikä ei? xD

mä ostin just plain rainin fleecellä ja se ainakin on kuin välikausipuku. Rubber rain on kai sellaista kurahaalari-matskua ja plain rain on vähän kuin pelkkä tuulitakki ilman vuorta. Korjatkaa joku ticket asiantuntija jos puhuin puuta heinää :D

[QUOTE="noh";25918075]mä ostin just plain rainin fleecellä ja se ainakin on kuin välikausipuku. Rubber rain on kai sellaista kurahaalari-matskua ja plain rain on vähän kuin pelkkä tuulitakki ilman vuorta. Korjatkaa joku ticket asiantuntija jos puhuin puuta heinää :D[/QUOTE]

No onhan siinä vuori - verkkovuori. Ohut se toki on. Fleecellinen on _omasta_ mielestäni epäkäytännöllinen, ainakin jos siinä on yhä kiinteä fleece housuosassa. Samaanhan pääsee kun käyttää talvella käytettyä villaa/fleeceä tavallisen plain rainin kanssa. Ja tuulipukuhan ei pidä vettä, joten ihan tuulipuku tämä asu ei ole.
Ei ole kestävimmästä päästä tämä asu, joten lapsen mukaan kannattaa miettiä onko sopiva vai ei. Meillä kesti eka puku ihan hyvin, mutta kaksi seuraavaa lopulta housuista hajosivat (toki käyttöä oli takana jo paljon).

Ainoaksi puvuksi kannattaa olla jotain muuta. Lisäksi en usko että plain rain kestää pitkään lätäkköuimista - uutena toki, mutta koska se on niin heppoista kangasta, niin pieniä reikiä, tms voi tulla nopeammin.

Kyllä minä käytän yhtenä pukuna tuota, erityisesti kesäpukuna se on mahtava.

Yhteistyössä