Mikä testi olisi sellainen jonka voi tehdä aamuvirtsasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 11:08 maari kirjoitti:
mä en ole tiennytkää että pitää jäädyttää...olen tilannut www.mammaksi.fi ovistestejä, niitä eitarvitse jäädytellä.

Voiko ne tehdä aamuvirtsasta? Sain sen käsityksen että ainakin Acon testeissä virtsa pitää jäähdyttää ja ei saa tehdä aamuvirtsasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 11:27 Auttakaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 11:08 maari kirjoitti:
mä en ole tiennytkää että pitää jäädyttää...olen tilannut www.mammaksi.fi ovistestejä, niitä eitarvitse jäädytellä.

Voiko ne tehdä aamuvirtsasta? Sain sen käsityksen että ainakin Acon testeissä virtsa pitää jäähdyttää ja ei saa tehdä aamuvirtsasta.

Makmaksi.fi testit pitää jäähdyttää huoneenlämpöisiksi
http://www.mammaksi.fi/info_pages.php?pages_id=15
Linkki mamaksi.fi testien käyttöohjeeseen.

Mammaksin testeillä voi testata aamulla eikä pissaa tarvitse jäähdyttää!!
Kysyin tuosta jokin aika sitten heiltä. Pissa kuulemma jäähtyy todella nopeasti heti ulos tultuaan ja se on heti testausvalmis. Ohjeissa vain pitää lukea tuo ettei joku esim. lämmitä pissaa tms, näitä lakijuttuja ilmeisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 14:11 Nita kirjoitti:
Usko nyt vain, että niillä mammaksin testeillä voi testata ihan heti pissaamisen jälkeen :) Oikeasti, se jäähtyy heti kuppiin tultuaan, testaa vaikka.

Niin, mutta ei se nyt ainoa vaihtoehto voi olla?

Minulle täytyisi olla kuitenkin sellainen testi minkä voin tehdä aamuvirtsasta, koska joudun tekemään sen kuuden aikoihin aamulla. Päiväällä sitä ei ole mahdollista töissä tehdä, ja joskus illatkin saattaa mennä myöhäseen, joten aamu on ainoa aika milloin voin tehdä sen aina lähes samaan aikaan.

Yhteistyössä