A
Auttakaa
Vieras
Mistä voi ostaa Biocard ovulaatiotestjä vai onko jotain muuta testi merkkiä missä ei virtsaa tarvitse jäädyttää ja testin voi tehdä aamuvirtsasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 11:08 maari kirjoitti:mä en ole tiennytkää että pitää jäädyttää...olen tilannut www.mammaksi.fi ovistestejä, niitä eitarvitse jäädytellä.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 11:27 Auttakaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 11:08 maari kirjoitti:mä en ole tiennytkää että pitää jäädyttää...olen tilannut www.mammaksi.fi ovistestejä, niitä eitarvitse jäädytellä.
Voiko ne tehdä aamuvirtsasta? Sain sen käsityksen että ainakin Acon testeissä virtsa pitää jäähdyttää ja ei saa tehdä aamuvirtsasta.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 14:11 Nita kirjoitti:Usko nyt vain, että niillä mammaksin testeillä voi testata ihan heti pissaamisen jälkeenOikeasti, se jäähtyy heti kuppiin tultuaan, testaa vaikka.