Mikä teitä pääkaupunkiseutulaisia vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä olen sanaton tämän huutismyyjän logiikasta. Vai onko sitä edes??
=)
http://www.huuto.net/fi/forum2/show_message.php3?cat=ongelmat&id=1228127&lastreply=1217148344#message1228127

Mä tässä vähän aikaa sitten toimitin tollasen matkahuollon kautta menvän paketin. Se ei ollu kiva kokemus, kun lähin piste oli 10km päässä ja vitunmoisissa ruuhkissa piti ajella. Ajattelin, että pitäis ottaa vielä omiin kuluihin lisää maksua, kun tajusin, miten saatananmoinen urakka se oikeen oli..

Itse mielummin haen kamat, saa varmasti kunnossa ja voi perua kaupan jos ei oo kunnos samantien ja ei tuu epäselvyyksiä.

Tainnut sattua tuolle melko huonoja kauppakumppaneita?

Mutta sen kyllä myönnän etten mielellään mitään Matkahuoltokuvioita mäkään enää väsää.
Kerran lähetin matkahuollon kautta ja se oli ( mulle ) ylivoimasen vaikeeta.
Matkahuolto on Kampissa ( kiva ajella ruuhkassa ) tai sitten niitä on täysin toisella puolen Helsinkiä esim. Hertsikassa.
Se on varmaan ihan kätevä maalaisille kun Matkahuolto lienee siinä vankkuriaseman kyljessä, jonka vieressä käydään kaupassakin päivittäin.

Mutta postitan kyllä jos sikseen tulee.

Itse en asu pääkaupunkiseudulla. Mutta koska siellä asuu suomen väkiluvusta tietääkseni noin viidesosa tai jopa kaksi viidesosaa (????), niin mielestäni on aivan normaalia, että riskejä välttääkseen pyytää hakemaan.

Ostajia on tuossa joukossa jo tarpeeksi, ja kun itse haetaan, säästyy lähettämisen vaivalta ja rahanmenolta. Takuulla itsekin tekisin noin, jos asuisin siellä, missä on tarpeeksi ihmisiä/lukijoita palstalle.

Jotkut vaan eivät halua nähdä asioita omaa napaa edemmäs, kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi itselle kotiovelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Se on varmaan ihan kätevä maalaisille kun Matkahuolto lienee siinä vankkuriaseman kyljessä, jonka vieressä käydään kaupassakin päivittäin.

Mutta postitan kyllä jos sikseen tulee.

Palvelut lähekkäin toisiaan! =) Reps ja kops!

Ensin niillä vankkureilla täytyy körötellä täältä metsien keskeltä kärrypolkua pitkin kirkonkylälle... =B

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en asu pääkaupunkiseudulla. Mutta koska siellä asuu suomen väkiluvusta tietääkseni noin viidesosa tai jopa kaksi viidesosaa (????), niin mielestäni on aivan normaalia, että riskejä välttääkseen pyytää hakemaan.

Ostajia on tuossa joukossa jo tarpeeksi, ja kun itse haetaan, säästyy lähettämisen vaivalta ja rahanmenolta. Takuulla itsekin tekisin noin, jos asuisin siellä, missä on tarpeeksi ihmisiä/lukijoita palstalle.

Jotkut vaan eivät halua nähdä asioita omaa napaa edemmäs, kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi itselle kotiovelle.

Lisäksi tietysti kasvukeskuksissa /isoissa kaupungeissa kaikki on kaukana, noin 10 km. päässä. Ja 10 km kaupungin ruuhkissa jaliikennevaloissa on tietysti sama aika kuin maalla /pikkkukaupungissa 100 km. Ja stressi siitä, kun parkkipaikat kalliita/kaukana ja ahtaita ja stressi ajaa ruuhkissa on aivan toista kuin pikkukaupungissa/maalla.

Asunut sekä maalla, että pikkukunnassa (jossa kaikki on lähellä, kaupat, koulut, palvelut, joka paikkaan pääsee jalan jo lapsena) ja kyllä isoissa kaupungeissa liikkuminen on vaivalloista, kaikki on kaukana ja vie kauan aikaa.
Joten todellakain ymmärrän, että se, että asiakas hakee, on fiksuin tapa.

Jos mä myisin huutonetissä jotain vähänkään isompaa, ainoastaan nouto tulisi kyseeseen. Ja juu, asun Vantaalla. Tiedän monia pk-seutulaisia, jotka eivät ole koskaan tulleet ajaneeksi ajokorttia tai jotka ovat luopuneet autostaan muutettuaan pk-seudulle. Paketit, jotka saa helposti kuskattua ruuhka-aikaan bussissa, metrossa, raitiovaunussa tai junassa, postittaisin, mutta muut joutuisi - valitettavasti - noutamaan. Ostaja tuskin olisi valmis maksamaan taksimatkaakaan paketin ja postikulujen lisäksi.

Yhteistyössä