Mikä teitä naisia oikeasti vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suututtaa

Vieras
Isä mursi vastasyntyneen vauvan jalan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

"Isä mursi vastasyntyneen vauvan jalan. Esitutkinnan yhteydessä poliisille selvisi, että mies oli pahoinpidellyt aiemmin myös puolisoaan. Niin ikään edellisen liittonsa aikana hän oli pahoinpidellyt vauvaikäisiä lapsiaan aiheuttaen näille muun muassa luunmurtumia"

Kuka hullu tekee tuollaiselle pösilölle vielä lisää lapsia?? Ja ei, en voi ymmärtää enkä käsittää, että joku laittaa tuollaisen kuspään oman lapsensa edelle. Mun mielestä lapsi tulisi huostaanottaa molemmilta, koska äiti ei ole myöskään suojellut lastaan olemalla tuollaisen miehen kanssa.

Samaa minäkin olen ihmetellyt. Miehen teko on aivan hirveä, tulee kyllä mieleen ettei ole naisellakaan kaikki inkkarit kanootissa. Nää on just näitä "meidän Martti on vähän äkkipikainen mutta aivan ihana aviomies"

Samaa minäkin olen ihmetellyt. Miehen teko on aivan hirveä, tulee kyllä mieleen ettei ole naisellakaan kaikki inkkarit kanootissa. Nää on just näitä "meidän Martti on vähän äkkipikainen mutta aivan ihana aviomies"

Samaan kategoriaan menee mun mielestä nämä "Pekka on niiiiiin kiltti, mutta silloin kun erehtyy ottamaan viinaa niin puukko heiluu...".

Mikään ei ole hyväksyttävä syy väkivaltaiselle käytökselle, varsinkaan kun se väkivalta kohdistuu lapseen. Ei vaan ymmärrä, miksi pienten pitää kärsiä tuollaisista tyypeistä, kun tuokin olis ollut niin ehkäistävissä :(

Ei naisia mikään vaivaa. He vain ovat naisia, luonnostaan tunteidensa mukaan ohjautuvia ja toimivia olentoja. Eri asia onko se järkevää mutta ei siinä mitään pahaa ole. Näin luonto on määrännyt.

Parisuhde ja avioliitto taas ovat ihmisen oman pään keksintöjä. Niissäkin nykyisin tarve on vain turvata naisen hyvinvointi tai huonosti naisten kanssa menestyvälle miehelle edes hiukan seksiä.

[QUOTE="vieras";27818483]Aika kieroutunut mielipide että tuo olisi jotenkin sen naisen syy, tsiisus..[/QUOTE]

Miehen syy on pahoinpitely, mutta naisen syy yhtä lailla se kun ei suojellut lastaan tuollaiselta väkivaltaiselta hullulta. Eli mun mielestä yhtä lailla molempien syy, että lapselle tehtiin pahaa ja sen takia lapsi pois molemmilta. Lapset ansaitsevat sellaiset vanhemmat, jotka suojelee heiltä pahalta. Myös siltä toiselta vanhemmalta tarvittaessa.

Yhteistyössä