Mikä teitä ihmisiä vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh huh"

Vieras
Ei koske yksin kaksplussaa,vaan jokaista suomalaista foorumia. MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA?! Miksi kaikki keskittyy vain ihmisten arvosteluun ja joka ikinen ketju päättyy aina kuittailuun ja tappeluun?
Netti huutaa punaista sielä ja täälä, kun yksi maajussille morsian ohjelman morsianehdokkaista oli lihava? Siis wtf? Kenen elämää oikeasti liikuttaa näin paljon, että netissä jonkun randon ihmisen lihavuudesta lähetetty yli sata tuhatta viestiä? Miten se teidän elämäänne liikuttaa? Joku jopa suunnitellut kunto-ohjelman tälle morsianehdokkaalle, miten laihtua. Tuskin se ehdokas edes ketjuja lukee.
Ylipäätään uskomatonta ulkonäön arvostelua joka paikassa. Kaksplussaan perustetaan ketju siitä, miten uima-halliin tuli äiti kahden lapsen kanssa ja mutsilla oli SELLULIITTIÄ! OUNOU! Tai miten ärrällä kävin joku nainen, jolla oli tosi mauton toppatakki.
Toki mielipidekeskusteluita voi olla. En näe mitään pahaa siinä, että esim. pukeutumisesta jauhetaan yleisesti.
Mä vaan en ymmärrä näitä ainaisia lihavuuskeskusteluita, joissa ei osata keskustella asiallisesti, politiikkakeskusteluita, joissa keskustelijoilla ei ole ko. asiasta päätä ei häntää. Unohtamatta tietenkään homokeskusteluita.

Te jotka avaatte näitä keskustelu siitä, miten kadonneen jäljillä ohjelmaan osallistui ylipainoinen tyttö tai naapurin Jori-Petterillä on marketista ostettu toppapuku? Mitä teidän päässä liikkuu?

!!!!! Se mikä on teille ainut oikea tapa ajatella ja toimia, ei sovellu välttämättä toiselle!!!!!

Heh, tuli kyllä mieleen juuri tuo kadonneen jäljillä. En tiedä puhutaanko samasta ihmisestä nyt. Siinä joku nuori ylipainoinen nainen etsi isäänsä. Mun mielestä tuolloin ei pitäisi katsojille olla paljonkaan väliä ohjelmassa esiintyvien ulkonäöllä. Taisi kaikki iltalehden, iltasanomien, city.fi:n yms keskustelupalstat pursuta kun kaikkia niin vaivasi tuon naisen lihavuus.
En ylipäätään ymmärrä, miten ihmisillä mielenkiintoa edes niiden viestien kirjoittamiseen.

Joku jopa päätteli, että isä varmaan hylkäsi lapsensa jos oli jotakin kautta tämän kuullut olevan lihava:D

Mua on oikeasti ruvennut jopa pelottamaan liikkua julkisilla paikoilla! En edes ymmärtänyt miten julmia ihmiset ovat. Kun aloitin vuorotyön niin yövuoroissa on aikaa selailla nettiä.
Viimeksi kun lähdettiin perhekahvilaan, puin lapset paremmin kuin ennen ja oli itsekin pakko meikata. En edes arvannut, että ne mammat tulee sinne arvostelemaan mun ja lapsieni ulkonäköä.
Uima-halliin en varmaan edes kehtaa mennä tämän pötsin kanssa enään :)

Parempi netissä kuin julkisesti... Mutta kun liian usein arvostellaan julkisestikin. Mun tuttavani lopetti rakastamansa tarjoilijan työn, koska asiakkaat arvostelivat päivittäin hänen ulkonäköään.

Täällä netissä arvostelee ne samat pikkupissikset, jotka koulussa olivat pahimpia kiusaajia. Jonkun kiusatun olisi aikoinaan pitänyt menettää hermonsa ja kaataa näiden pikkunaskien maitoon strykniiniä tai puhkaista heidän silmänsä lyijytäytekynällä. Olisi ollut palvelus meille kaikille.

"Aivoalue, joka säätelee käytöstapoja keskusteltaessa, vaatii palautetta toimiakseen. Kirjoitettu palaute ei saa tätä aivoaluetta aktivoitumaan vaan se vaatii henkilökohtaisen kontaktin."
Näin kertoi kerran yksi tutkija, kun jossain keskusteluohjelmassa puhuttiin tästä aiheesta.

Toisaalta.. maailmassa vaan on paljon ihmisiä, jotka on ihan "keskenkasvuisia" vielä aikuisenakin.

Netissä on helppo huudella kun saa piiloutua nimimerkin taa eikä kukaan näe sun naamaa.
Tämänkin palstan öykkäröinnistä ja arvostelusta jäis sanomatta jos palstan mammat olis livenä
keskustelemassa asiasta jossain kahvilassa. uskallan väittää että suurin osa varsinkin näistä
töykeimmästä päästä olevista kommenteista jäis sanomatta. Itse uskon että tämä on suurin syy.

ihmiset vaan purkaa sitä omaa pahaa oloaan, ihmisillä on oma itsetunto ja elämä nollassa, niin haetaan sitä hotoa muualta. Ja mikäs sen parempaa kuin mollata muita, seuraksista piittaamatta. Ja helppohan se on nimimerkin takaa huudella, omalla nimellä harva sanoo sanottavansa. Se vaan on surullista, ettei mietitä seurauksia..

Mielipiteen ilmaiseminen on taitolaji. Saman asian voi ilmaista niin monella tavalla. Jos oikeasti aikoo mielipiteellään jonkun vakuuttaa, se on kirjoitettava asiallisesti, kunnioittavasti ja hyvin perustelen.
Yleensä nää epäasialliset kommentit kertoo lähinnä kirjoittajan sivistyksestä.
Suomi on idiootteja täynnä.
On muuten sääli, että niin moni arvostelee ihan päin naamaakin. Mulle on ainakin ihan sama minkä näköinen ihminen mua pankissa palvelee tai minkälaisessa haalarissa toisten lapset kulkee.

Kyllä mä itsekin joskus saatan katsoa arvostelevasti tai ajatella yhtä sun toista. Ei vaan tulisi mieleenkään tuntemattomalle ihmisille siitä sanoa.

Asiasta kukkaruukkuun: Tuo maajussien&morsiamien arvostelu on lähtenyt ihan käsistä:D Eikai sen maajussin/morsiamen tarvitse mielyttää jokaista katsojaa. Esim. se Villen Johnna oli mun mielestä tosi kaunis ja sillä on tosi hyvä kroppa.. En siis ymmärrä mitä ihmiset hakee näillä "oravahammas" läski" ketjuillaan..

Monellahan olis muuten täydet perusteet jopa nostaa syyte kirjoittajia vastaan.. Eikait ketään saa julkisesti haukkua tuolla tavalla, kuin juuri noita maajusseihin osallistuneita ja monia muita.

Kaikki ei vaan ikinä kasva aikuiseksi. Tännehän hyvä on ulla purkamaan omaa oloaan kun lasvotusten ei ole munaa sanoa... Aika pitkälti raukkamaisuutta siis... Noin niinkun arvosteluna näille arvostelijoille, jotka tuskn ovat sen kummosempia kun arvostelun kohteeksi joutunutkaan.

Jos ihminen käy uima-hallissa kyyläämässä toisten selluliitteja tai baarissa katsomassa millainen kampaus toisilla on, kertoo lähinnä siitä että oma elämä on totaalisen tyhjä.

"Tää on liian pieni maa, tääl on liikaa juntteja" Se biisi usein soi päässä, kun keskustelupalstoja lukee. Ilkeitä ja sairaita ihmisiä on uskomattomia määriä, jotka eivät omaa minkäänlaisia käytöstapoja tai empatiataitoja. Ja mun mielestä ihminen on sairas, jos se saa jotain tyydystystä toisten haukkuumisesta, nolaamisesta ja lyttäämisestä.

joo en määkään ymmärrä.
vielä radiota kuuntelin autoa ajaessa, ja joku mies oikein "fiksuna" siis juontaja siellä selitti jotain, että jos ei ole varaa ostaa tyylikkäitä silmälaseja, niin ei kannata pukuakaan laittaa ta jotain. ihan käsittämätöntä paskaa.

siis että ei voi mennä juhlimaan jos ei ole varaa laittaa hienoja silmälaseja. ja kuka sen määrittelee mikä on hienoa.

ja hirveä arvostelu naisten vaatteista.

jos saisin kutsun laittaisin mustat housut ja takin kuten miehillä. inhottaa tuollainen toisten vaatteiden kyttääminen

Yhteistyössä