Mikä TEHOKASTA liikuntaa LAIHDUTTAJALLE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kalorivaje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uinti on tehokasta, ja kävely. ite olen saanut nelisen kiloa tiputettua kuukaudessa. eikä se ole mitään kamalaa, on se kiva lähtee lapsien kanssa joka päivä parin tunnin lenkille.

Uinti, vesijuoksu tai vesijumppa, spinning kaikki missä syke nousee ja hiki lentää. Aamulla kannattaa ennen aamupalaa käydä 15-20 minuutin kävelylenkki ja lenkkiä ennen juoda vain lasi vettä. Sitten syöt normaalisti aamupalan. Näin poltat rasvaa koko päivän. Mulle neuvottiin tälleen! Ja lähti hitaasti, mut varmasti kiloja. Eihän ne ole hetkessä tullutkaan:)

Lenkkeilyllä (kävely,holkkä) olen saanut painoa kivasti alas.Hommasin syksyllä juoksumaton ni aina pääsee lenkille ku haluaa.Mulla on 3 lasta ni niiden kans ei aina pääse.Eikä jaksa!
Niin ja lihaskuntoa treenamalla,se on myös tärkeää.Painoin opiskeluaikoina saman verran kuin nyt ja kuvista ku kattoo ni näytän niissä pulskalta,nyt kiinteältä ja hoikalta ;)

Mä pystyn noista vain tanssimaan, pyöräilemään, uimaan, sauvakävelemään. Tanssiminenkaan ei saa olla mitään tärähtävää hyppelyä ja juokseminen ja naruhyppely on multa kielletty nivelrikon takia kun ei polvet siedä tärähtelyä enkä kyllä pystyiskään juoksemaan enää enkä muutenkaan siitä juoksemisesta niin erikoisesti edes tykkää että sitä haluaisin tehä. Ite oon saanut nyt reilussa 2 kuukaudessa pudotettua melkein 9 kiloa ja tietty noi ruokajutut että syö pieniä annoksia monta kertaa päivässä, paljon vihanneksia ja hedelmiä ja turhat napostelut minimiin. Ite jätin karkit ja suklaan 3 kk sitten ja heti alko tulla tuloksia.

siis ihan oikeesti mun mielestä siivous on tehokkainta!! siis siivoaa koko kämpän kunnolla, hinkkaa lattiat ja vie matot ulos yms. ja sitten siitä tulee vielä erittäin hyvä mieli kun on siistiä ;D ja sitten kun on oma kämppä puunattu niin sitten vaan ystävien luokse siivoilemaan :) (y)

Ensiks kannattaa löytää joku kiva urheilu kaveri koska laihuttaminen on muuten tylsäää eikä sulla riitä motivaatio siihen. Sitte kannattaa keksii joku mukava harrastus. Suosittelen uintia ( vesikävely, vesijumppa, matkan uinti ) . Jos et tykkää yksin mennä uimaan eikä ystäväsi pääse aina tulemaan niin käy sitten lenkillä. SE on kyllä melko rasittavaa varsinkin aloittelialle, mutta jos teet tunnin lenkin iltaisin , josta hölkkäät 15 minuuttia niin se ei ole niin rasittavaa. Ruokavaliotakin kannnattaa muuttaa, esim lihaa , kalaa, kananmunaa kannattaa syödä paljon. Kuuden jälkeen ei saisi syödä korkeintaan kuin jonkun hedelmän. Kun ruokailet , juo paljon sillä täytyt silloin nopeammin. Lenkin jälkeen kannattaa myös muistaa venytellä ja suosittelen myös kokeilemaan kiipeilyä, jos sulla ei oo korkeenpaikan kammoo. ! Muista myös nukkuu kunnon yö unet että jaksat urheilla! Onnea! ;D

Yhteistyössä