MIKÄ tässä maksaa?

Ilmoituksessa lukee:
"Peitto on ollut usemman vuoden ilmatiiviissä säilytyksessä."

Veikkaan siis ettei näitä enää uutena saa. Ja tämä yksilö on uudenveroinen. Joten jos on ihastunut peiton kuosiin niin varmasti siitä maksaa mielellään.

Harvinaisuus jota ei ole Suomessa koskaan myytykkään. On ajalta jolloin Me&i vaatteita sai vain Ruotsissa tilattua eikä toimitettu Ruotsin ulkopuolelle. +Uudenveroinen kunto tuo lisäarvoa.

Ilmoituksessa lukee:
"Peitto on ollut usemman vuoden ilmatiiviissä säilytyksessä."

Veikkaan siis ettei näitä enää uutena saa. Ja tämä yksilö on uudenveroinen. Joten jos on ihastunut peiton kuosiin niin varmasti siitä maksaa mielellään.

No,en mä maksais tommosta summa,vaikka kuinka sattus kuosi miellyttämään. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää,vaan se joka maksaa..

Ei ole todellista. Peitto on ruma (mielipideasia toki) ja vaikka olisi nättikin, niin 200 euroa jostain velour/trikoo -kangaspalasta on silkkaa hulluutta, etten sanoisi typeryyttä. Kyllä ihmiset on meenttäneet järkensä täysin tuossa miikkarihysteriassa.

Jos olisin yrittäjä, haluaisin omia tuotteitani mainostamaan ja myymään samat henkilöt, jotka ovat onnistuneet laittamaan tämän vouhotuksen liikkeelle.

No hei, se on yrmispeitto. Joka sentin arvoinen, kuulemma.

Mä en tajua...mutta ei mun tarvitsekaan :). Kai rahansa voisi hullumpaankin haaskata...lapset kärsii tuosta peitosta varmaan vähemmän kuin esim. siitä, että vanhemmat laittaa saman summan viinaan ja juovat kotioloissa, tms.

Yhteistyössä