mikä tapa ärsyttää muissa perheenjäsenissäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi miksi??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oi miksi??

Vieras
aloitan..

- se, että jos joku muu kuin minä vahingossa ottaa täyden roskapussin roskiksesta, niin ikinä ei saa uutta tilalle. Tämän jälkeen heittelevät roskat, banaaninkuoret jne tyhjään sankoon, ihan kuin joku ei joutuisi niitä siivoamaan

- Viimeinen syöjä (mies, koska tulee töistä vasta klo 19) jättää uunivuoan tms. hellalle ja olettaa, että minä siirrän ruuan jääkaappiin siirrettyäni lopun ruuan asianmukaiseen muovikippaan

- Jos wc-paperi loppuu, jää se fucking hylsy tyhjänä siihen telineeseen..miksi??

Miehen paskalla käyminen, hitto käy monta kertaa päivässä paskalla ja on siellä ikuisuuden, aina kun kysyn missä isi on niin lapsetkin tietää vastata "kakalla"( vaikka olis esim autotallissa), ja mikä kamalinta, esikko oppinut saman tavan :headwall:

miehessä se, että se ei kertakaikkiaan osaa olla oma-aloitteinen.. tekee kyllä ihan mukisematta ja mielelläänkin asioita kun pyydän, mutta saattaa valittaa et ei oo puhtaita vaatteita, vaikka pesukone on kyllä ihan kaikkien käytössä :xmas:

lapsi taas on siinä iässä (3½v) et sille tarttuu kaikki hokemat; venaa, mä kekkasin, tylsääää-äää-äää.... yms.. :D

koirassa ärsyttää sen hillittömät kuolajojot suupielissä just kun oot saanu siistit vaatteet päälle ja joudut juokseen sitä karkuun ettei se sotke sua :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja oi miksi??:
aloitan..

- se, että jos joku muu kuin minä vahingossa ottaa täyden roskapussin roskiksesta, niin ikinä ei saa uutta tilalle. Tämän jälkeen heittelevät roskat, banaaninkuoret jne tyhjään sankoon, ihan kuin joku ei joutuisi niitä siivoamaan

- Viimeinen syöjä (mies, koska tulee töistä vasta klo 19) jättää uunivuoan tms. hellalle ja olettaa, että minä siirrän ruuan jääkaappiin siirrettyäni lopun ruuan asianmukaiseen muovikippaan

- Jos wc-paperi loppuu, jää se fucking hylsy tyhjänä siihen telineeseen..miksi??

Selvästikin annat itsesi olla tuollainen piika. Ahdistavaa! Meillä minä olen alusta lähtien tehnyt selväksi etten palvele muita sen enempää kuin muut minua. Mä todellaki jättäisin sen ruoan siihen hellalle enkä todellakaan laittais sitä roskapussia sinne roskikseen.. halooooo!

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Miehen paskalla käyminen, hitto käy monta kertaa päivässä paskalla ja on siellä ikuisuuden, aina kun kysyn missä isi on niin lapsetkin tietää vastata "kakalla"( vaikka olis esim autotallissa), ja mikä kamalinta, esikko oppinut saman tavan :headwall:

Peesi..Siis mä en kanssa tajuu. Jos tullaan kaupasta, niin pitää mennä paskalle, seksin jälkeen pitää mennä paskalle, ruuan jälkeen kakattaa..ei tajua! Jos mä vaikka sanon, että kato lapsia, menen suihkuun, niin toinen vastaa aina että "joo, mä käyn ensin wc:ssä.." Raivostuttavaa

Alkuperäinen kirjoittaja sipsu:

Peesi..Siis mä en kanssa tajuu. Jos tullaan kaupasta, niin pitää mennä paskalle, seksin jälkeen pitää mennä paskalle, ruuan jälkeen kakattaa..ei tajua! Jos mä vaikka sanon, että kato lapsia, menen suihkuun, niin toinen vastaa aina että "joo, mä käyn ensin wc:ssä.." Raivostuttavaa

Meillä kans :o Ja sit aina, ollaan minne vaan menossa ja kuin kiireellä niin eikö sen pid viime tingassa päästä...minnekkäs muualle kun paskalle |O

Meillä se, ettei lapset kerää leluja. Oma vikani, kun aina huomaan vasta sen jälkeen kun ovat menneet nukkumaan että aaargh! taas unohdin pyytää heitä keräämään lelut.

No minkä sille voi jos vaan kertakaikkisesti kakattaa! :D
Mua ärsyttää mies kun se rappaa takapuolta. Minkä sille voi jos kutittaa, mutta musta tuntuu ettei ees kutita, kun siitä on tuntunu tulleen tapa! Argh! Puhelimessa ollessaan, aivan ku jotenki ajatuksissaa, ajan kuluksi. Voi raivo! Siis housujen päältä kuiteski - lohuttaudun...
Ei vaa miehellä on vähä taipumus atooppiseen ihoon ja sit jotku wc-paperut pahentaa vaan tota ongelmaa...rasvais, mutta kun ei!

Alkuperäinen kirjoittaja sipsu:

Meillä kans :o Ja sit aina, ollaan minne vaan menossa ja kuin kiireellä niin eikö sen pid viime tingassa päästä...minnekkäs muualle kun paskalle |O

siis jollain muullakin on tällainen mies :o
ei ihmekään ku hoikkana pysyy, ku kaikki tulee samantien ulos.
niin ja mua ärsyttää se kakan molskahtelu. ei voi laittaa paperia pohjalle, vaik oon tuhat kertaa pyytänyt ( käy usein paskalla ovi auki :x ).
meilläkään ei saada uutta roskapussia roskikseen ja vessapaperihylsy jää telineen viereen odottamaan, josko joku veis sen roskiin.
tyhjä maitotölkkikin jää joskus tiskipöydälle tai pahimmassa tapauksessa se on laitettu takaisin jääkaappiin.

Mua ärsyttää ukossa se kun se kuolaa yöllä (joo, eipä sille oikeen mitään voi..). Joskus ärsyttää se kun se ei käy niin usein suihkussa ku mä haluaisin, se tekee raksatyötä ni on hikinen ja pölynen... :attn:

-Nenän kaivaminen & rään syönti
-Leivänmurut, astiat jne. pöydälle jätettynä
-Sytytyspalojen käsittely ilman että pesee käsiä
-kun syö viimeisenä jättää pöytään maidot jne.
-vessaan meno juuri kun ollaan lähdössä tai jos pyydän jotain tekemään tms
-hiusten leikkuun jälkeen altaan jättäminen sotkuiseksi
-lehdet vessassa ja saunassa
-asioista ilmoittamatta jättäminen
-valehtelu
-oman edun ajattelu
-vaatteet lojuu kaikkialla
-kengillä kävely sisällä,eniten kun juuri siivottu

ja ei jaksa listata loppuja..
ennemmin voisi miettiä mikä ei ärsytä niin tulisi lyhyempi lista..

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
miehessä se, että se ei kertakaikkiaan osaa olla oma-aloitteinen.. tekee kyllä ihan mukisematta ja mielelläänkin asioita kun pyydän, mutta saattaa valittaa et ei oo puhtaita vaatteita, vaikka pesukone on kyllä ihan kaikkien käytössä :xmas:

lapsi taas on siinä iässä (3½v) et sille tarttuu kaikki hokemat; venaa, mä kekkasin, tylsääää-äää-äää.... yms.. :D

koirassa ärsyttää sen hillittömät kuolajojot suupielissä just kun oot saanu siistit vaatteet päälle ja joudut juokseen sitä karkuun ettei se sotke sua :D:D

tää kuulostaa niiiin tutulta.... paitsi ettei mulla oo noin isoa lasta :D mutta toi oma-alotteisuuden puute, kiva kuulla ettei mun mies oo ainut :laugh:

Vessan pöntön ja oven jättäminen auki. Lapset jättää usein vetämättäkin, vaikka on yritetty opettaa. :x

Ylitemperamenttinen luonne. Tämä piirre on oikeastaan kaikissa muissa, paitsi vanhimmassa pojassa, joka käyttäytyy kaikista rauhallisimmin.

Hillitön vinkuminen ja mankuminen. (Tyttö on mestari tässä! Edes kymmenes kielto samasta asiasta ei tehoa, vaan kinuaa aina vaan karkkia hyllyltä tms.)

Yhteistyössä