Mikä taho ottaa vastaan muutaman pokaalin? (operaatio kämpäntyhjennys meneillään :) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naapurin lapset ois muutoin varmaan ihan jees, mutte heidän vanhempansa eivät varmaan kilju riemusta jos lapset alkavat roudaamaan rojua kotiin :laugh:

Kierrätyskeskus myy ne eteenpäin...mä haluan antaa ne tarvitsevalle, eikä kierrätyskeskus ole sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysäseppä paikalliselta urheiluseuralta, voivat vaihtaa niihin laatat ja käyttää kiertopalkintoina.

Tää kävi mielessä...mä vaan en tiedä että tilaako ne aina kisoihin ns. samaa sarjaa olevat uudet pokaalit. Mutta kysymällä se varmaan selviäisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hitsi, meilläkin on kauheesti pokaaleja enkä onnistunut hukkaamaan niitä edes muutossakaan. :snotty: Yhden kyllä säästän; miehen Hesacupin pokaalin.

Mä luovun nyt kaikista niistä joista en juuri mitään muista...siis että missä ja milloin ollaan joku voitettu.

Vain ne mitkä merkkaa oikeasti, säästän. Niihin lukeutuu seuramestaruuspokaali, 2 sijoituspokaalia ja agility-sertiruusuke. Muut saa mennä. Suurimman osan ruusukkeista jo hävitin, nyt saa mennä loputkin.

me ollaan myyty niitä kirpparilla ja hyvin ovat menneet kaupasti muutamalla eurolla, pienimmät euron kappale. Eläinsuojeluyhdistys ja monet muutkin yhdistykset ottavat ihan varmasti vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
me ollaan myyty niitä kirpparilla ja hyvin ovat menneet kaupasti muutamalla eurolla, pienimmät euron kappale. Eläinsuojeluyhdistys ja monet muutkin yhdistykset ottavat ihan varmasti vastaan.

Mä rustasin jo säpöä sinne urheiluseuralle...jos eivät niitä huoli, niin koitan sitten muualle.

Yhteistyössä