Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En kerää, mutta tuli mieleen postauksesta jota kirjoittelin eilen.Miksi tällainen gallup? Keräätkö täältä aineistoa blogipostausta varten?![]()
Turhaan kirjoittelet. Ei lukijat osta sitä pitsiliinoihin ja kukkavaaseihin käärittyä sontaa. Ainakaan sen jälkeen, kun olet ensin syytellyt kateellisiksi.En kerää, mutta tuli mieleen postauksesta jota kirjoittelin eilen.
Se kun lapsi alkaa jo ymmärtämään mitä sanon
Ei kun sinä olet todella kateellinen, valtaosa mun lukijoista osaa kyllä lueskella blogeja ilman katkeruutta. Ei vaikuta olevan turhaa, kun kävijämäärät nousee mukavasti koko ajan ja mun blogi oli iso plussa hakiessani työpaikkaa!Turhaan kirjoittelet. Ei lukijat osta sitä pitsiliinoihin ja kukkavaaseihin käärittyä sontaa. Ainakaan sen jälkeen, kun olet ensin syytellyt kateellisiksi.![]()
Mistä sinä tiedät mitä puhun lapsilleni? Hieman on kyllä eri teemat kuin täälläEn tiedä, onko hänelle siitä hyötyä, mitä sun tuherruksias lukee.
Etkö tosiaan osaa kuin jankuttaa tota minänsuojelu kateuspaskaa?Ei kun sinä olet todella kateellinen, valtaosa mun lukijoista osaa kyllä lueskella blogeja ilman katkeruutta. Ei vaikuta olevan turhaa, kun kävijämäärät nousee mukavasti koko ajan ja mun blogi oli iso plussa hakiessani työpaikkaa!Toi oli kyllä aika yllättävä hyöty...
![]()
Mitä sä nyt työpaikkaa haet, sähän oot menestynyt yrittäjäEi kun sinä olet todella kateellinen, valtaosa mun lukijoista osaa kyllä lueskella blogeja ilman katkeruutta. Ei vaikuta olevan turhaa, kun kävijämäärät nousee mukavasti koko ajan ja mun blogi oli iso plussa hakiessani työpaikkaa!Toi oli kyllä aika yllättävä hyöty...
![]()
Kävimäärät nousee koska oot viljelly Sanoman palstalle linkkejä blogiis ja porukka käy vaan vilkasemassa että vittu mitä paskaa koskaan takas palaamatta. Ilman sitä pakkomielteistä mainostusta blogissas kävis korkeintaan äitis ja sekin säälistä.Ei kun sinä olet todella kateellinen, valtaosa mun lukijoista osaa kyllä lueskella blogeja ilman katkeruutta. Ei vaikuta olevan turhaa, kun kävijämäärät nousee mukavasti koko ajan ja mun blogi oli iso plussa hakiessani työpaikkaa!Toi oli kyllä aika yllättävä hyöty...
![]()
Mä näen kyllä miten iso osuus on palaavaa liikennettä.Kävimäärät nousee koska oot viljelly Sanoman palstalle linkkejä blogiis ja porukka käy vaan vilkasemassa että vittu mitä paskaa koskaan takas palaamatta. Ilman sitä pakkomielteistä mainostusta blogissas kävis korkeintaan äitis ja sekin säälistä.
Kävimäärät nousee koska oot viljelly Sanoman palstalle linkkejä blogiis ja porukka käy vaan vilkasemassa että vittu mitä paskaa koskaan takas palaamatta. Ilman sitä pakkomielteistä mainostusta blogissas kävis korkeintaan äitis ja sekin säälistä.
Palaava liikenne on vaan löytänyt naurun aihetta itselleen.Mä näen kyllä miten iso osuus on palaavaa liikennettä.![]()
Pinin epätoivoinen linkitys Vauvan av:lla on tosiaan pistänyt silmään.Kävimäärät nousee koska oot viljelly Sanoman palstalle linkkejä blogiis ja porukka käy vaan vilkasemassa että vittu mitä paskaa koskaan takas palaamatta. Ilman sitä pakkomielteistä mainostusta blogissas kävis korkeintaan äitis ja sekin säälistä.
Hauska huomata, että mun neljävuotiaalla on aikuismaisempi kinastelutapa kuin sinulla...Palaava liikenne on vaan löytänyt naurun aihetta itselleen.
Hauska huomata että osaat kehua muitakin kuin itseäsi.Hauska huomata, että mun neljävuotiaalla on aikuismaisempi kinastelutapa kuin sinulla...
Ai niin tarkoitat sitä linkkiä joka on profiiliin kirjoitettu.. vai mikä se nyt on, joku allekirjoitus tms? Ihan toimiva tapa mainostaa blogia, mitäs ihmeellistä siinä nyt on? Sentään ihan rehellistä mainostusta eikä sellaista muka ovelaa "katsokaa miten hirveä blogi *linkki*"Pinin epätoivoinen linkitys Vauvan av:lla on tosiaan pistänyt silmään.