justiin rämähti postiluukusta h&m:n kuvasto joka täynnä jotain sisustuskrääsää. mistä lähtien tämmöstä on ruvettu tekemään kyseisen firman nimissä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Eilen joku kommentoi, että oli saanut sisustuskuvaston jo viime vuoden loppupuolella. Kai se on joku niiden uus juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:Minkä hintasia tuotteet?
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:Minkä hintasia tuotteet?
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:Minkä hintasia tuotteet?
Halpoja ne oli, mutta aivan järkyttäviä.. suurimmaksi osaksi olivat sellasia, että sopivat ehkä jollain teinille ekaan asuntoon.. mut tää on vaan mun mielipide..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Eilen joku kommentoi, että oli saanut sisustuskuvaston jo viime vuoden loppupuolella. Kai se on joku niiden uus juttu.
Mulle tuli toi kuvasto kans jo marraskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Eilen joku kommentoi, että oli saanut sisustuskuvaston jo viime vuoden loppupuolella. Kai se on joku niiden uus juttu.
Mulle tuli toi kuvasto kans jo marraskuussa.
Sama juttu mulle kans tuli jo viime vuonna. Mutta ei ollenkaan mun makuun ne tuotteet mitä siellä myydään.