A apuja kaipaan Vieras 31.12.2007 #1 biisissä lauletaan: "...tiukka etukeno...wou wou wou..." Enenpää en muista,mies laulaa...
L Lasisilmä Aktiivinen jäsen 04.01.2005 4 619 0 36 31.12.2007 #2 se on Leevien biisi! "vakosamettihousuinen mies"
Merhan Aktiivinen jäsen 01.05.2007 2 182 0 36 31.12.2007 #6 Oliskos Leevi and the leavingsin vakosamettihousuinen mies