Mikä supistus tämä nyt sitten oli??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 37

Vieras
Moikka,

Osaakohan joku kertoa minulle oliko tämä nyt sellainen "oikea supistus" vai supistus ollenkaan?

Eli hetki sitten rupesi vatsaani kokonaisvaltaisesti, ehkä enemmän alhaalta, sattumaan ihan pirusti ja alaselkääni poltteli ihan jumalattomasti! Piti oikein henkeä haukkoa. Kipu kesti n. 1 minuutin, jos yhtään osaan aikaa oikein arvioida, ja meni sitten ohi.

Voiko tämä siis olla avautumiskipua tai kunnon supistelua? Harjoitussupistelua se ei enää voinut olla, kun tämä oli oikeastaan ihan eri tuntuinen ja kivulias, mitä harjoitussupparit eivät ole olleet. Korkeintaan epämukavia.
Vauvalla kuitenkin kaikki kunnossa, kun tuntuu liikkuvan ihan ok masussa.

Olen ensi kertaa liikenteessä, joten olisi kiva, jos joku osaisi valaista asiaa!? :)
Kiitos.

Se oli ihan vaan supistelu. En oikein ymmärrä noita määritelmiä "oikea supistus", avautumiskipu, kunnon supistelu, harjoitussupistelu... Supistelu on supistelu. Se saattaa aina hieman avata kohdunsuuta. Kyllä sitten tiedät, kun synnytys käynnistyy. Supistelut muuttuvat säännöllisiksi. Niitä voi edeltää monta viikkoakin oikeat supistelut, avatusmiskipu, kunnon supistelu, harjoitussupistelu eli supistelut ylipäänsä.

Onkos toista tullu jo?
Itellä kun tuli eka supistus olin ihan hämilläni, toinen tuli 20min päästä ja tajusin että hemmetti, nyt rupes supistelemaan :D
Sitten olikin kiire vessaan tyhjentämään molemmat päät :D Joka supistuksella piti juosta siis vessaan.
Ja parissa tunnin supistukset muuttuivat 5min välein tuleviksi. Ja eiku menoksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkos toista tullu jo?
Itellä kun tuli eka supistus olin ihan hämilläni, toinen tuli 20min päästä ja tajusin että hemmetti, nyt rupes supistelemaan :D
Sitten olikin kiire vessaan tyhjentämään molemmat päät :D Joka supistuksella piti juosta siis vessaan.
Ja parissa tunnin supistukset muuttuivat 5min välein tuleviksi. Ja eiku menoksi =)

Huh nyt rupes jännittää! :D
No joo, ei kai tässä vielä mitään, kun ei toista kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja rv 37:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkos toista tullu jo?

Huh nyt rupes jännittää! :D
No joo, ei kai tässä vielä mitään, kun ei toista kuulu.

No jos ei toista rupea kohta kuulumaan niin sitten se oli vaan supistus joka vaan tuli. Onhan sun vauva jo ihan hyvän kokonen, mutta toisaalta saishan se vielä pari viikkoa pyselläkkin mukana =)

Yhteistyössä