mikä sun tyttären nuken nimi on?

öö..Baby born...Tyttöni( yleensä tosi luova) on nimennyt nukkensa Baby borniksi, vaikka olen kovin koittanut udella, että josko sillä olis ihan nimikin. aina se vaan on Baby born.

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
ja pist...voi kai pojallakin nukke olla.... ?! :whistle:

voi tietty :laugh: mulla vaan on ite tyttö ni ajattelin vaan tytön juttuja. toki saa kertoa poikienkin lelujen nimiä.

lisää:unipossu on nimeltään olli ja sininen nalle on ville
mies on antanut yhdelle niskatyynylle nimen Herra Tyyny :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
öö..Baby born...Tyttöni( yleensä tosi luova) on nimennyt nukkensa Baby borniksi, vaikka olen kovin koittanut udella, että josko sillä olis ihan nimikin. aina se vaan on Baby born.

Meilläkin :D Sit lisäks on itkevä baby born ja pari ( kaalimaan ) kakaraa

niitä on monia... joka nukella ja pehmolla on omansa. nyt just kyllä yks jonka nimi oli Jorma niin äidin onneksi on vaihtanut nimensä Viljamiksi!! =)

Juu, Viljami on hieno nimi :D *kehuu lapsensa nimeä*

Poika 2v. on ristinyt pehmopellen Masaksi ja pupupehmo on Pupu. Isovanhempien luona oleva nalle on Anu :D *äidin nimi on niin kiva*

Mulla itelläni Pirjo, Petra, Milla ja Viktoria nimiset nuket. Niin ja iso koristenukke Sinderella. *minäkö tykänny nukeista ja prinsessoista* :D

Likan nukeilla ei varmaan ollut koskaan nimiä, ne oli vaan nukkeja. Samanlainen oli kuin äitinsäkin eli mieluummin lykki nallea nukenrattaissa kuin vauvanukkea. Jokaisella likan pehmolelulla kyllä on ollut nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
niitä on monia... joka nukella ja pehmolla on omansa. nyt just kyllä yks jonka nimi oli Jorma niin äidin onneksi on vaihtanut nimensä Viljamiksi!! =)

Juu, Viljami on hieno nimi :D *kehuu lapsensa nimeä*

Poika 2v. on ristinyt pehmopellen Masaksi ja pupupehmo on Pupu. Isovanhempien luona oleva nalle on Anu :D *äidin nimi on niin kiva*

Mulla itelläni Pirjo, Petra, Milla ja Viktoria nimiset nuket. Niin ja iso koristenukke Sinderella. *minäkö tykänny nukeista ja prinsessoista* :D

oikein ihana nimi on Viljami kyllä!!! =)

ei sillä että Jormassakaan mitään vikaa olisi... vaikka pieniä naurunpyrskähdyksiä se aina välillä kanssaihmisissä herätti kun tyttö kaupassa tai kadulla jutteli että nyt kyllä Jorma pysyt siellä vaunuissas!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
ja pist...voi kai pojallakin nukke olla.... ?! :whistle:

voi tietty :laugh: mulla vaan on ite tyttö ni ajattelin vaan tytön juttuja. toki saa kertoa poikienkin lelujen nimiä.

lisää:unipossu on nimeltään olli ja sininen nalle on ville
mies on antanut yhdelle niskatyynylle nimen Herra Tyyny :laugh:

Hyvä hyvä...tyttö kyllä mullakin!! =)

Yhteistyössä