Mikä sua ärsyttää just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mua ärsyttää se, että missään ei ole yhtiä ihania kumisaappaita lapseni koossa saatavilla! Kaikki liian pieniä tai isoja, juuri oikea koko loppuunmyyty kaikkialla :(

Minnuu ärsyttää se, etten saa veljee kiini puhelimella ja on vaan 1 1/2 aikaa tietää voinko lähteä
viimeisellä bussilla kotiin.

Meidän eka luokkalaisella on perjantaisin koulua 9-12, tänään menin lasta hakemaan klo 12 ja isompi lapsi kävi sitten sanomassa että koulua onkin klo 13 saakka! Tulin kotin tarkastamaan wilman mutta mitään tiedotetta asiasta kotiin ei laitettu!

nukkumattomuus -> sen aiheuttamat ketjureaktiot = pienet ärsytysärsytykset hallitsevat nyt koko palettia.
Ei mtn saa aikaiseks, päiväkausia sumua, sumua, tunne että LOMA menee piloille.
Vaikka onhan loma aina lomaa, ja olen kyllä nauttinut silti.

Vauva nukkuu huonosti päikkäreitä ja isommat lapset ei osaa pysytellä hiljaa.. Sekä myös koiran räksytys pihalla.

Sama, paitsi vaihdetaan koira roskisautoon :) Vauva nukkui huonosti myös yöllä ja minä koitan kestää tätä oloa, kun koti räjähtää käsiin oman väsymyksen vuoksi, vauva ei nuku vaikka on väsynyt ja isommat kiljuu ja tappelee ja leikkii kovaäänisesti.

[QUOTE="vieras";27813745]Suklaat loppu, saako vielä alesta kaupasta?[/QUOTE]

Mä sain tänään Lidlistä, oli geisha- ja fazerinsininenboxeja, 3 eur /kpl.
Vaikka on niitä halvemmallakin saanut jotkut.
Tärkeä ostos, ei voinut kauppaankaan jättää:xmas:

- Oon kuumeessa

- Se etten erota perjantaita maanantaista

- Piha on täynnä loska jäätä, joten ei huvita lähteä rattailla minnekään

- On nälkä, muttei tee mieli syödä.

Se, että yksi tuntemani puolivuotias on taas menossa hoitoon, yöksi. Ollut jo kaksi kertaa viikonlopun yli mummollaan ja lisäksi jokusen "irtoyön" näiden lisäksi.

Joo, eihän tämä oikeasti kuulu minulle. Mutta jotenkin vaan tekisi mieli huutaa, että eikö sitä voisi sen vauvan kehitystä edes vähän ajatella, pitkät erot ensisijaisesti hoitajasta ei ole kuitenkaan hyväksi vauvalle.

Yhteistyössä